כמדי שנה, מקימה רשת "קרביץ" ירידים בכל רחבי הארץ בהם תציע ציוד משרדי, כלי כתיבה ותיקים לקראת החזרה לבית הספר.
השנה תפתח הרשת מספר שיא של 50 ירידים, במרבית הקניונים ומרכזי הקניות המובילים ברחבי הארץ ובהם: רשת קניוני עזריאלי, רשת קניוני ריט, קניון רמת אביב בת"א, דימונה, מגדל העמק, מודיעין, ועוד.
הירידים, שייערכו החל מה 14 ליולי עד ל5 בספטמבר, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון.
בנוסף, יכלול היריד מבצעים והנחות משמעותיות על מגוון מוצרים ומותגים דוגמת: ילקוטים של בראטס, ספיידר-מן, פוקה, קדס, אדידס ועוד.
מנשה זילכה, מנכ"ל "קרביץ קמעונאות" מסר: "להערכתנו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ- 1.5 מיליון מבקרים, ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על עשרות מיליוני ₪ בכשני חודשי פעילות". מסר מנשה זילכה, מנכ"ל "קרביץ קמעונאות", "הירידים יוזילו ב- 20% את מגוון המוצרים והמותגים, ויציעו להורים ולילדים מגוון שירותים מיוחדים החל מהדרכות ויעוץ אישי ע"י צוותים מקצועיים של מוכרנים שעברו הכשרה מיוחדת, ועד עזרה בבניית סל חזרה לבית הספר עפ"י תקציב אישי, גיל התלמיד וכיו"ב".
לרגל פתיחת הירידים תצא קרביץ במסע פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר רינאי. הקמפיין בעלות של כמיליון ₪ כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, אינסרטים, מודעות במקומונים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.