רשת הסופרמרקטים "טיב טעם" חוגגת ,במהלך חודש מרץ, יום הולדת למועדון הלקוחות, המונה למעלה מ – 180,000 בתי אב. במסגרת זו תיערך פעילות ענפה בכל 28 סניפי הרשת. הפעילות תלווה בקמפיין נרחב, היקף ההשקעה במהלך כ- 1.5 מיליון ₪ .
במהלך חודש מרץ, מדי שבוע, תתקיים הגרלה בין חברי המועדון ומצטרפים חדשים, שרכשו ברשת, כשהפרס הראשון הוא קניות חינם בטיב טעם על סך 9,000 ₪ במשך שנה! ( 750 ש"ח בחודש ובמשך 12 חודשים!) כמו כן, פרסים כספיים נוספים למקום שני ושלישי .
בנוסף, יערך מידי סוף שבוע בסניפי הרשת פסטיבל שפים מקצועיים, שיכינו מטעמי גורמה בעמדות בישול מיוחדות, שיוצבו במקום ויזמינו את הלקוחות ליהנות וללמוד מתכונים חדשים, בנוסף,יתקיים הפנינג חוויתי ענק בסניפים, הכולל דוכני מזון של בשרים משובחים ובירה תחולק חופשי לחברי המועדון.
כמו כן, במהלך חודש מרץ, בימים א-ה, יתקיימו מבצעים אטרקטיביים מתחלפים, לחברי מועדון בלבד, במסגרתם תינתן הנחה גורפת על סך 20% על מגוון רחב של מחלקות, שיתחלפו בכל שבוע. לדוגמא: בשר, יין, פירות וירקות, חומרי ניקוי, מוצרים יבשים, מוצרי חלב ועוד.
מבצעי יום ההולדת יתקיימו בנוסף למבצעים, הנחות והטבות המתקיימים בסניפים באופן שוטף, כך שחברי המועדון ייהנו מכפל הנחות בכל חודש יום ההולדת- מרץ.
הפעילות תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, תחת הכותרת: "פתאום לסופר יש טעם" ויכלול פרסום אינטנסיבי ברדיו, כולל שבוע פרסום אינטנסיבי בתוכנית הרדיו היומית: "הבוקר עם טל ברמן ואביעד קיסוס" בתחנה 99 FM וכן פריסה באתרי אינטרנט מובילים, עיתונות יומית, מגזינים , עיתונות מקומית , פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.
לדברי עמית זאב, מנהל המכירות ומועדון לקוחות של טיב טעם: " מטרת פעילות מועדון הלקוחות של טיב טעם לגייס חברים נוספים אשר יחוו ברצפת המכירה מגוון רחב של הפעילויות השוטפות, האטרקציות והחוויות השונות מעולם הקולינריה, לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד, מהם נהנים במהלך כל השנה החברים הקיימים במועדון, וראייה לכך היא הכפלת מספר בתי האב החברים של המועדון בשנה האחרונה".
עוד מסר זאב: "הפעילות הייעודית באה לחזק את הכדאיות להצטרפות למועדון ולקניה בטיב טעם, חברי המועדון שלנו נהנים מהאיכויות הרבות שיש לטיב טעם לצד מחירים שאינם עולים על אף רשת מזון אחרת, בצפי הוא לגידול בפדיון של כ – 35% בימי א-ה וכן תנועה מוגברת של לקוחות בסופי השבוע בעקבות הפעילות, כמו כן, אנו צופים כי במהלך החודש תחול התחזקות מועדון הלקוחות וגידול של כ 20% במספר בתי האב החברים בו."