חברת טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים, השלימה לאחרונה את פיתוח מערכת PromoVote, המאפשרת הצבעות, סקרים וחידונים בשטח, ב"זמן אמת".
לדברי עופר אגמון, מנהל החטיבה העסקית בטיפקום, מדובר במערכת מתקדמת ביותר המסוגלת לנהל סימולטנית ובזמן אמת, הצבעות וסקרים היישר מ"השטח". בנוסף, המערכת מעבדת את התוצאות בזמן אמת, ובהתאם שולחת הודעות עפ"י הגדרות מראש. לדוגמא: קופון לפותרים נכונה; תוצאות הסקר לרשימת נמענים וכד'. המערכת מתאימה במיוחד לפעילות קד"מ המתרחשת בשטח.
PromoVote מושקת לראשונה עבור קמפיין פרסומי חדש לשלגון "מילקטיים" של שטראוס באמצעות חברת טארגט מרקט. קמפיין הגלידה יעלה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ויכלול שילוב בין עלון לצרכן שיחולק בכניסה לאולם הקולנוע, סרט פרסומת אשר יוקרן באולם, וחידון אינטראקטיבי חי באמצעות SMS.
סרטון הפרסומת יציג בפני הצופים בסרט שאלה. את התשובה הנכונה יש לשלוח באמצעות SMS תוך ציון בית הקולנוע. הצופה שעונה נכונה ראשון בכל אולם קולנוע יקבל SMS חוזר עם קוד מיוחד שיזכה אותו במארז מיוחד של גלידות שטראוס אותו ניתן לאסוף בכל אחת מרשתות השיווק ברחבי הארץ.