טמפו מתחילה להשקיע בפרסום מותג XI שיתחרה ברד בול וב XL


חברת טמפו, חברת המשקאות השניה בגודלה בישראל וחברת הבירות המובילה בישראל, מתחילה להשקיע פרסומית במותג האנרגיה שלה – XI.


XI, אשר התחיל כמשקה אנרגיה שנמכר בבארים, תפס תאוצה כשהוא מוצא את דרכו גם לנקודות מכירה מחוץ לפאבים ומצליח לתפוס נתח שוק של 15% ללא כל תמיכה שיווקית או פרסומית.



XI הוא משקה אנרגיה מבית הייניקן הבינלאומית. המותג הייניקן זמין כמעט בכל מדינה על גבי הגלובוס, והוא המותג הבירה המוכר ביותר בעולם. בבעלות הייניקן מעל ל 120 ממותגי הבירה המובילים בשוק. הייניקן העולמית החלה לשווק את משקה XI בעולם בשנת 1998 בהולנד, היום הוא משווק בלמעלה מ 10 מדינות ונהנה מפופולאריות במועדונים ובפאבים המקומיים.



מה הם משקאות אנרגיה:


משקאות אנרגיה מבוססים ברובם על קפאין, כ- 85-90 מ"ג קפאין (שוו ערך ל1.5 כוסות נס קפה).



שוק משקאות האנרגיה:


המותג החזק והמוביל בתחום הוא רד בול שתופס כ 40% מהשוק, XL תופס כ 40% נוספים,


XI 15% והשאר מתפצל בין המותגים הנוספים.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1