פורטל מרקום מול, המרכז שירותים ייחודי ומקצועי לתחום התקשורת השיווקית יערוך כנס שכותרתו " תהליכי מיתוג בתקשורת שיווקית". הכנס, בהנחיית ליאור מנור- אינפוטיינר וקורא מחשבות, ובהשתתפות מרצים מובילים מעולמות השיווק העסקי והארגוני, B2B ו-B2C, יענה על שאלות שונות כגון; מתי חברות צריכות לעבור תהליך מיצוב ו/או מיתוג, מהי אסטרטגית מותג, מהם הכלים להצלחת תהליך מיתוג, כיצד מתמודדים עם מותג כושל, כיצד מטמיעים מותג חדש במדיה התקשורתית והדיגיטלית, וניסיון ומסקנות לעתיד מתהליכי מיתוג בחברות נכון לשנת 2011.
כנס המרקום, " תהליכי מיתוג בתקשורת שיווקית ", שיתקיים ב-8 לדצמבר 2011, יציע 5 הרצאות מקצועיות ופאנל בנושא הכנס, החל מהשלבים לבניית מותג מצליח, דרך סיפורי הצלחה ותהליכי מיתוג ברשת ועד לפאנל מקצועי בשיתוף חברות מיתוג מובילות ומנהלי מרקום ושיווק ממגוון סקטורים במשק הישראלי.
בכנס ירצו אנשי מקצוע מומחים מעולמות התקשורת השיווקית: אלירון טובי, אסטרטג שיווקי ומומחה למיתוג, דורון גולדנברג, מנכ"ל ובעלים פירמה חברה למיתוג, יצחקי קורן, סמנכ"ל שיווק סינריון, פרי לוי מומחית למערכות יחסים בדיגיטל, דפנה כץ, דירקטור שיווק בינלאומי בחברת Syneron & Candela, ועוד.
הכנס הינו הכנס המקצועי השלישי מטעם פורטל Marcom-mall, הפונה לאנשי תקשורת שיווקית בחברות וארגונים וכן לאנשי שיווק, מיתוג ויחסי ציבור. שלומית הרץ, הבעלים של הפורטל ומנהלת תקשורת שיווקית כבר יותר מ-14 שנים, ציינה כי "תחומי האחריות המקצועית והביצועית של מנהל התקשורת השיווקית בארגון, מחייבת אותו להתמיד בהכשרתו ולהתעדכן חדשות לבקרים בתהליכי שיווק ובכלים החדשים העומדים לרשותו במילוי תפקידו. כנס המיתוג נועד לתת כלים מעשיים והשראה לאנשי שיווק המתמודדים עם שאלות מתחום המיתוג בעבודתם השוטפת. ".