במהלך יולי-אוגוסט , יוכלו בני הנוער בישראל ליהנות מחופשת הקיץ ב- 11 מחזורים בני שלושה ימים. לראשונה מוקם כפר נופש המיועד לבני נוער בלבד והעומד ברמה ובסטנדנרטים תיירותיים. 20 מיליון ₪ משקיעה חברת קוקה-קולה בקונספט ייחודי וחדשני זה , המחליף את פעילותו של כפר המוזיקה קוקה- קולה שנערך במהלך ה- 5 שנים האחרונות.
ב- Coca-cola village מגוון פעילויות לאורך כל היום והלילה. המתארחים יהנו מ-3 ימים של חוויה חסרת תקדים שהכל כלול בה החל מלינה בבקתות נופש(קאזות) ייחודיות, ארוחות מסביב לשעון, מסיבות, מופעים , פעילות ספורט ימי, ים, בריכה ועוד הרבה הפתעות.
Coca-cola village ינוהל על ידי צוות מקצועי בראשותו של אורי קראמז ששימש במגוון של תפקידי ניהול בכירים בענף המלונאות בישראל.
אורי קראמז סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה: "החוכמה היא להתחדש כל הזמן על מנת להמשיך ולרגש את הצרכנים. הצלחתו של כפר המוזיקה קוקה- קולה הדהימה אותנו משנה לשנה. הכפר הפך לאייקון בעולם הצעירים ומודל לחיקוי בקרב גופים רבים בישראל".
"כחברה שחרטה על דגלה את ערך החדשנות החלטנו בקיץ 2008 לייצר מגרש חדש ולהביא את הבשורה הבאה שטרם נראתה כמותה.לראשונה יוכלו בני הנוער בישראל ליהנות מחופשה ללא פשרות בכפר נופש שהוקם במיוחד עבורם ועם פעילויות שנתפרו לפי בקשתם. הכול מסביב לשעון וללא הגבלה עם ארוחות כיד המלך, מוסיף קראמז, "אין לנו ספק כי החוויה שנעניק בקיץ לבני הנוער תהיה מרגשת,ייחודית ושונה לחלוטין ממה שהיה נהוג עד כה".
ממחקר שערכה חברת קוקה-קולה באמצעות מכון "שילוב" בקרב בני הנוער עלה כי הקונספט של Coca-cola village נתפס כשונה ומיוחד לעומת אירועי קיץ אחרים. העובדה כי מדובר באירוע מבוסס לינה, אשר מיועד לבני נוער בלבד, נותנת מענה על הצורך האמוציונאלי של בני הנוער בחופש מההורים ותחושת עצמאות.
תועלת נוספת הנתפסת מהאירוע היא הבילוי עם חברים מ"הבית" לצד פגישה של חברים חדשים.הציפיות של בני הנוער לקראת הארוע היו בכיוונים הבאים: מסיבות/ריקודים, ים-חוף/ספורט ימי אתגרי /מתחמי משחקי מחשב ועוד. עקרון "הכל כלול" התקבל באהדה גדולה ביותר ונתפס כחלומי ובלתי מצאותי:"לא יאומן-רק לבוא ולהנות".