חברת המשקאות סופר דרינק השיקה בקיץ האחרון משקה אנרגיה ייחודי אשר הותאם במבחני מעבדה לטעמו של החיך הישראלי. מתוך שיקולים של ביקוש והתאמה לקהלים ממוקדים משיקה סופר דרינק בימים אלו את משקה האנרגיה טורבו בבקבוק מיוחד של 1 ליטר בהשקעה מוערכת מאז השקתו בקיץ של כ 250,000 ₪.
מטעם חברת סופר דרינק נמסר כי לאחר מחקר ארוך ובדיקת אסטרטגית החדירה של משקה האנרגיה המקורי אשר הושק לראשונה בפחית, גילו בחברה שישנם קהלים רבים המעדיפים לצרוך את המשקה לזמן ממושך בניגוד לצריכה המקובלת של משקאות אנרגיה. עוד נמסר מטעם החברה ,כי קהלי סטודנטים ובוגרים בטווח ה 30 ומעלה צורכים משקאות אנרגיה לצורכי התמודדות עם עייפות וכתחליף קר למשקאות בעלי מרכיבי קפאין כקפה ותה.