מועדון הלקוחות, "לייף סטייל", בניהולה של רשת סופר פארם מקיים החודש את חגיגת לייף סטייל המסורתית.
300,000 לקוחות המועדון יקבלו בימים אלו פנקס הטבות בן 60 שוברים, המקנים הנחות בהיקף של 30%-60%, בשווי כולל של למעלה מ- 2,500 ₪.
ההטבות ניתנות לכל חמש הרשתות של המועדון – סופר-פארם, מקדונלד'ס, טויס אר אס, בלוקבסטר, ואופיס דיפו.
בנוסף, בכל יומיים תוגרל חופשת סקי זוגית באתר מוביל בצרפת, בשיתוף חברת נתור (בסה"כ 14 חופשות זוגיות).
לרגל החגיגה יעוצבו סניפי הרשת באווירת אתר סקי, ויכללו מוטיבים הלקוחים מעולם הסקי- רכבל עם זוגות גולשים ירד ממעלה התקרה, פתיתי שלג יפוזרו ברחבי הסניף ועוד.
החגיגה תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף שיכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ושילוט בנקודות המכירה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה לאוויר תחת הסלוגן: "חופשת סקי לייף סטייל".
ההשקעה בחגיגה עומדת על למעלה מ- 3 מליון ₪.
רונן צורף, מנהל מועדון לייף סטייל: "דווקא בימים אלו של האטה כלכלית, יותר מבכל זמן אחר, בולטת האטרקטיביות של מועדון לייף סטייל, המאפשר ללקוחותיו להוזיל משמעותית את סל הקניות שלו.
בחגיגת לייף סטייל בשנה שעברה ניצלו 76% מלקוחות המועדון את ההטבות, וביצע רכישות בהיקף של כ-70 מיליון ש"ח. השנה אנחנו צופים גידול של 12% במכירות המועדון במהלך החגיגה".