לקראת הקיץ, מועדון הלקוחות POWERCARD וחברת התיירות האינטרנטית גוליבר, יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת שיתוף הפעולה יציעו הגופים הטבות לחברי המועדון ב- 12 רשתות שיווק מובילות בהן פועלת פאוורקארד ביניהן הום סנטר, בסט ביי, ביתילי, טויס אר אס, זר פור יו, אפריל, נעלי נמרוד ועוד.
בין ההטבות 100$ למימוש בהזמנת חופשה בשווי של 1000$, הנחות של 10% בהזמנת חופשות בישראל, והגרלות של עשרות חופשות וטיסות ליעדים באירופה ובישראל, כמו גם מאות פרסים יקרי ערך נוספים מעולם הפנאי והנופש.
במקביל מעלה החברה קמפיין שנתי מקיף לפרסום ההטבות ושיתוף הפעולה בהיקף של כ- 2 מליון ש"ח, בעיתונות הארצית, ברדיו האזורי, באינטרנט ובפעילות מאסיבית בנקודות המכירה.
לדברי עו"ד ליאור טנר, מנכ"ל POWERCARD: "מסקר מקיף שערכנו בקרב לקוחותינו עולה כי 30% מהחברים במועדון ציינו כי תחום ההטבות המעניין ביותר עבורם, הנו תחום התיירות והנופש. זו הסיבה שהחלטנו לחבור ל"גוליבר" ולהציע ללקוחות הטבה משמעותית ועמוקה בלי "אותיות קטנות".
אורי אלון מנכ"ל גוליבר מסר כי אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם POWERCARD, יאפשר גם ללקוחות החוזרים של גוליבר, החברים במועדון לקבל הטבה ממשית ואף לזכות בפרסים יקרי ערך באתר. שיתוף פעולה זה הוא יריית הפתיחה לשיתופי פעולה נוספים אותם מתכוונת החברה להוציא אל הפועל במהלך השנה".