מכון המחקר "מותגים":, הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" היא "אורנג' – לראות ולהרגיש – ילד ותינוק"

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בינואר (פרסומות חודש נובמבר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' – לראות ולהרגיש – ילד ותינוק" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–90 נקודות, 32% עבור תרומה למותג ו– 26% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "DHL – מגדל אייפל, קולוסאום, תחנת רוח", של פרסום פוגלOgilvy , עם 52 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "פלאפון – תביאו 1, תביאו 2, תביאו 20 מכשירים" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 44 נקודות – 14% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)