חברת התרופות "כצט" הנה הראשונה בישראל להשיק קמפיין פרסום המבוסס על טכנולוגיה חדשנית – שיווק חוויתי באמצעות מראות תלת מימד – במטרה להפתיע את העומד מול המראה עם פרסומת חוויתית על המוצר.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 200,000 ₪ הופק באמצעות חברת "Smart ad", יציג את המותגים המובילים של כצט "נורלבו"- הגלולה ליום המחרת, "פמינה"- תחליב רחצה אינטימי, ו- "אקילן" לטיפול וטיפוח כפות רגליים, על מראות במתחמי קניות מובילים בפריסה ארצית.
שיווק חוויתי באמצעות מראות תלת מימד הוא פלטפורמה חדשה וראשונה מסוגה בישראל, אשר מהווה "מדיה" לכל דבר, המציגה פרסומת מלאה באיכות HD.
איך זה עובד? חיישן קרבה מזהה אדם העומד מול המראה. אחרי הזיהוי, המסך מופעל באופן אוטומטי ומציג את הפרסומת בצורת תלת מימד. בעתיד הקרוב, המערכת הממוחשבת תדע לזהות גיל, מגדר, מצב רוח ועוד באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים.
שולי אביבי, מנהלת תחום מוצרי צריכה בחברת התרופות "כצט", מוסרת: "בחרנו להשיק קמפיין חדשני, לא קונבנציונלי, במטרה להגיע עם המוצר והמסר לקהל לקוחות גדול במיוחד, בצורה ממוקדת, אשר שרוי במצב רוח לבילוי סמוך לנקודות המכירה. לפי קונספט השיווק החווייתי הצרכנים קונים חוויה שלמה ולא רק מוצר או שירות, ולכן יש צורך לעורר בקרב קהלי היעד תגובה רגשית ולא רק רציונאלית, ולספק את המידע הרלוונטי בחוויה מסקרנת ושונה."