משרד יחסי הציבור בר תקשורת, קיבל בימים אלה את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת "קרסו" המשווקת את מותגי הרכב: ניסאן ורנו.
לדברי איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו": "עקב השינויים הארגוניים שערכה הקבוצה לאחרונה ובתוך מטרה לממש את האסטרטגיה החדשה שגובשה לאחרונה החלטנו לערוך שינויים גם במערך הדוברות ויחסי הציבור של הקבוצה.
לדבריו: "מהלך זה מצטרף לשינויים שנערכו במערך הפרסום, במסגרתם צרפנו את משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לקבוצה, שיטפל בתחום חדש: מבצעים משותפים של ניסאן ורנו".
לדברי דניאלה רייבנבך, מבעלי בר תקשורת: "בר תקשורת המתמחה במגוון פעילויות תקשורתיות מחזיק תקציבי דוברות ויחסי ציבור בתחומי התעשייה, מסחר, קמעונאות, מזון, אופנה ולייף סטייל ורואה בתקציב היוקרתי של קבוצת קרסו כחוליה משלימה למערך תקשורתי מקיף תחומים ופעילויות של המשרד."
משרד יחסי הציבור בר תקשורת נמצא בבעלות דניאלה רייבנבך ואתי ברקין.