הפעילות תיערך במשך יומיים (23-24/4) במהלכם יתקיים הפנינג בישול ב-3 סניפים מרכזיים של טיב טעם- נתניה, ראשון לציון ובאר-שבע. המתמודדים יבשלו בעמדות מיוחדות של "המטבח", ידגימו לקהל הלקוחות מתכונים, יחלקו טיפים ויתנו לטעום מהבישולים מעשה ידיהם. את הפעילות ילווה השף של טיב טעם, טל כהן.
אלון לוי , סמנכ"ל שיווק "טיב טעם" מוסר כי: " הרשת רואה את שתוף הפעולה עם תכני התכנית ומתמודדיה כטבעית למדי. רשת טיב טעם דוגלת במתן ערך מוסף ללקוחותיה ברמת חווית הקניה, החל מהמגוון הרחב של מוצרי הפרימיום אותן היא משווקת בסניפיה, עבור לעיצוב הסניפים וכלה בשיתופי פעולה לכגון אלו, המעצימים את חווית הקניה של ציבור לקוחותינו".
"המטבח" הוא ראליטי שפים שבו 12 מתמודדים נלחמים על חלומם הגדול לזכות במסעדה שלהם. התכנית זוכה לממוצע רייטינג של 22.1% וקהל של חצי מליון שצופים מדי תכנית.
הפעילות תתקיים בסניפים המרכזיים של 'טיב טעם'- נתניה, ראשל"צ ובאר שבע, בימים רביעי וחמישי, 23-24 באפריל, בין השעות 16:00-21:00.