נויה ינאי ישראלי מונתה לסמנכ"לית השיווק של BUYME

BUYME, פלטפורמת המתנות, הודיעה היום על מינויה של נויה ינאי ישראלי לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה. ינאי ישראלי, שעד לאחרונה שימשה כמנהלת
ה-Corporate Marketing
בלאומי קארד, נכנסת לתפקיד חדש בחברה.



ברקע מינויה של ינאי ישראלי, כוונתה של BUYME להרחיב את הפעילות העסקית והשיווקית שלה ולהיכנס לתחומי פעילות נוספים. זאת, תוך מינוף הצמיחה המהירה של החברה והמהפכה שחוללה בשוק המתנות בשנים האחרונות.



ינאי ישראלי מחזיקה בניסיון רב בעולם השיווק ושימשה בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר בשידורי קשת, במשרדי פרסום מובילים ובלאומי קארד. בתפקידה בלאומי קארד הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית המצליחה, אשר מזוהה עם הסיסמא שהפכה למטבע לשון, לפנק לפנק לפנק. עוד במסגרת תפקידה, ניהלה את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.



מנכ"ל BUYME, יונתן אלון מסר: "אנו מברכים את נויה על הצטרפותה להנהלת החברה כחלק מתהליך הצמיחה ש-BUYME עוברת. אנו בטוחים שניסיונה הרב והמגוון ויכולותיה השיווקיות יתרמו רבות להתפתחות והצלחת החברה."

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)