חברת אסם משיקה דגני בוקר חדשים של נסטלה בסדרת פיטנס: פיטנס נגיעות שוקולד. המוצר החדש מספק לנשים את התענוג של אכילת שוקולד מבלי לוותר על הפיטנס, דגני בוקר מחיטה מלאה המסייעים לשמור על הגזרה.
בדגני הבוקר החדשים משולבים דגנים מלאים יחד עם דגנים מלאים מצופים שוקולד, אך תחושת הטעם של השוקולד נשארת דומיננטית במנה.
דגני הבוקר של פיטנס עשויים מחיטה מלאה ומציעים שלל יתרונות תזונתיים: רבע מאחוזי השומן שנמצאים בדגנים, פי 2 ברזל, 50% יותר חומצה פולית, ויטמין C ופי 3 כמות סידן.
איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק חטיבת דגני הבוקר של אסם מסרה כי "מחקרים שערכנו מראים כי שוקולד הוא הפינוק המרכזי עליו נשים מתקשות לוותר, גם כאשר הן בדיאטה, פיטנס כמותג שפונה לנשים לקח על עצמו למצוא את הדרך לאפשר להן לשמור על הגיזרה באמצעות אכילת דגנים מלאים ועדיין להנות מנגיעות קלות של שוקולד. השקת המוצר החדש תאפשר גם לנשים צעירות בגילאי 16-20 ליהנות מאלטרנטיבה לדגני הבוקר המיועדים לילדים ונוער ולעבור לדגני בוקר בעלי יתרונות תזונתיים ברורים כמו שיש בפיטנס" .
נתח השוק של דגני בוקר פיטנס עומד על 22.30% מכלל שוק דגני הבוקר (נילסן, 2008, חודש מרץ) מאז השקתה של סדרת פיטנס . לאחרונה זכתה חטיבת דגני הבוקר של אסם בפרס מטיל הכסף בקטגוריית המזון של תחרות האפי על המהלך השיווקי בשנת 2007, קודם לכן זכה מהלך זה בפרס הגלוב אוורד מטעם נסטלה העולמית, על הפעילות השיווקית הייחודית שיצרה למותג פיטנס ואשר הובילה לגידול של 97% במכירות בשנת 2007, פעילות זו תשמש מודל למדינות אחרות בעולם.
מהלך ההשקה של דגני פיטנס מלווה בקמפיין טלוויזיוני, בכיכובה של הפרזנטורית ענת הראל. הקמפיין, הינו חלק מסדרת הקמפיינים של פיטנס תחת הסיסמא "פיטנס – זה מרגיש נפלא לשמור על הגזרה", הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של למעלה מ- 1מיליון ש"ח.
פיטנס נגיעות שוקולד משווקים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות, במחיר קמעונאי מומלץ לצרכן של 20.90 ₪ לאריזה במשקל 375 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.