חברת עלית החליטה להחזיר למותג פסק זמן את האסטרטגיה הישנה בה ערך "ההפסקה" מהווה את המרכיב העיקרי בנשמת המותג, עם פעילות קד"מ באמצעות קבוצת פרומרקט.
מ'פרומרקט', החברה המבצעת את מהלך הקד"מ, נמסר כי תחת הסיסמה הישירה "אל תשכחו לקחת פסק זמן!" יצאו דיילים ממותגים לפגוש צרכנים בפעילויות בהם טבעי שייקחו הפסקה ומזכירים להם – בעזרת חטיפים וגלויות מסר מיוחדות, בפניות אישיות ומתואמות – לא לשכוח לקחת הפסקה מתוקה.
הפעילות תתרחש בפריסה ארצית וכוללת: חיילים, אוניברסיטאות, מכללות, כוחות ביטחון (משטרה, מכבי-אש, מד"א), חברות גדולות בתאום (סלקום, הוט, יס, בנק הפועלים, קונברס ועוד) וחברות קטנות, כפעילות גרילה (ללא הודעה מראש).
משך הפעילות כחודש ימים עד ל- 21/5/07.