כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, פלפל, מותג בגדי הים, יוצא בפעילות קיץ ייחודית בהשקעה של כ- 100,000$. הפעילות כוללת מסיבות חוף סוערות באילת במהלך החודשים יולי ואוגוסט בימי ו'. הפעילות באמצעות חברת ebs המפיקה את המסיבות ומביאה עשרות די ג'ייס מובילים מתל אביב לאילת.
עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל מוסר כי: "קהל הצעירים שנמצא באילת בחודשים הללו הינו קהל דינאמי ואופנתי התואם את קהל היעד של המותג- פלפל ולכן מדובר בפעילות קונספטואלית משלימה לקמפיין הקיץ שלנו."
הפעילות של פלפל בחוף הוילג' באילת תכלול מסיבות חוף, חלוקת קטלוגים ופרסים. הפעילות תכלול קמפיין בעיתונות ארצית, מגזינית ומקומית. ניידות של פלפל יעברו באילת ויחלקו הזמנות למסיבות שיתקיימו מדי יום ו' החל משעות הבוקר.