חברת 'סידס דברים טובים', המייבאת ומשווקת את מותג השוקולד 'לינדט' בישראל, יוצאת בפעילות קד"מ חוויתית לשוקולד מריר תחת הסיסמא: 'הטרקלין של לינדט', בהשקעה של חצי מליון שקל.
במרכז הפעילות יעמוד טרקלין נייד בעיצוב מהודר ויוקרתי של 'לינדט' אשר יסתובב במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ: משרדים, מקומות בילויי קלאסיים, מתחמי פעילות ופנאי כגון: נמל תל-אביב ואחרים ויציע ליהנות מחוויית שוקולד באמצעות הפעלת 5 החושים בליווי טעימות. הפעילות ללא תשלום.
לדברי נילית אשר, מנהלת מותג 'לינדט' בסידס דברים טובים: מדובר בפעילות ייחודית ויוקרתית אשר מטרתה לחזק את ערכי המותג 'לינדט' כשוקולד איכותי. לדבריה, "כדי להפנים את העוצמה של 'לינדט' כמומחים לשוקולד יצרנו חוויה יוצאת דופן אשר במרכזה חווים המשתתפים תוך כדי שימוש ב 5 החושים את העצמה שבשוקולד משובח".
במסגרת הפעילות שתתקיים במהלך חודש מאי יחנה הטרקלין של לינדט במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ. הפעילות בהפקת חברת קונטקט.