ביום העצמאות הוציאה חברת נביעות פעילות הטעמות לקידום "נביעות פלוס", בהפקת קבוצת פרומרקט. מפרומרקט נמסר כי "הפעילות נועדה להטמיע את ערכי המותג ובעיקר את אשר נחוצים הן להתפתחות והתחדשות הרקמות והן לגדילה ותפקוד תקין של מערכות החיסון, העצבים והמוח".
הפעילות שילבה צוותי דיילים שיצאו לאזורים השונים ברחבי הארץ וחילקו טעימות של נביעות פלוס בטעמי אפרסק עדין ותפוח עדין, ביחד עם משחק סלולרי נושא פרסים שפותח במיוחד עבור נביעות על ידי חברת השיווק הנייד "פרונטו". הפעילות תמשך 45 ימים ובמהלכם יתקיימו 8 הגרלות.
"פעילויות מסוג זה נפוצות מאוד באירופה ובארצות הברית", מספר אביעד רבינוביץ', מנכ"ל פרונטו, "בישראל, זו הפעם הראשונה שהמדיה הסלולרית עומדת בבסיסה של פעילות קידום מכירות בהיקף כזה. זה דורש הרבה אומץ ותעוזה מצד הלקוח. פרונטו הינה החברה הראשונה בישראל שמתמקדת אך ורק בפרסום סלולרי ושיווק נייד".