עולם המשקאות הלא אלכוהוליים רושם עלייה כספית של 2.3% בשליש הראשון של 2011 לעומת השליש המקביל ב- 2010 ומוערך בכ- 804 מיליון ש"ח. על פי נתוני חברת סטורנקסט, הקטגוריה מיץ טבעי סחוט מקורר מהווה מנוע צמיחה בעולם המשקאות הלא אלכוהוליים בשלישון הראשון של שנת 2011 ורושמת גידול כספי של 22.6% מול גידול כמותי של 21.7% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", רושמת צמיחה כספית של 20% בשליש הראשון של 2011 בהשוואה לאשתקד. הגידול הכספי של פרימור נובע מגידול בשני הסגמנטים העיקריים בקטגוריה שהנם מיץ טבעי סחוט מקורר 2 ליטר ומיץ טבעי סחוט מקורר 1 ליטר המהווים כ- 90% ממכר הקטגוריה. המותג פרימור מצוי לאורך השנים במגמת התחזקות על חשבון המותג פריגת. אחוז הגידול של פרימור בכלל הקטגוריה גבוה משל פריגת בשלישו הראשון 2011 – 20% גידול לפרימור לעומת 17% לפריגת.
בימים אלה תחל פרימור במבצע קידום מכירות ארצי למיץ הרימונים הסחוט הטבעי שלה. החברה תציב נציגות מכירה בכ- 46 סניפים של רשתות שופרסל, ריבוע כחול, כמעט חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים. לקוחות הרשתות יוכלו ליהנות מטעימת מיץ רימונים ומקופון הנחה לרכישת בקבוק מיץ רימונים 750 מ"ל.