קהל היעד לגלולה למניעת הריון, סטודנטיות וחיילות, נמצא בבתי הקפה

חברת "דקסון" יצרנית הגלולה הסגולה למניעת הריון "פמינט" יוצאת בקמפיין לסטודנטיות וחיילות בבתי קפה ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה". עלות הקמפיין כ-100,000 ₪.



הקמפיין לסטודנטיות וחיילות- "Go for it הגלולה הסגולה שומרת עלייך" יעלה בסוף יוני למשך חודש ויפנה לסטודנטיות וחיילות, צעירות, משוחררות, מובילות דעה, אופנתיות ועדכניות. הצפי הוא שכ-250,000 בחורות העונות להגדרה זו, יחשפו לקמפיין.



במסגרת הקמפיין, החברה יוצאת במבצע מיוחד לסטודנטיות וחיילות אשר יגיעו עם מרשם רופא לגלולה הסגולה, פמינט, לסופר-פארם וכרטיס סטודנט/ תעודת חוגר יקבלו את הגלולה הסגולה במחיר מיוחד של 30 ₪ בלבד . המבצע יסתיים בספטמבר .


לקראת הקמפיין, חברת התרופות "דקסון" ערכה סקר שבוצע בקרב סטודנטים. תוצאות הסקר הראו כי 71% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה תמיד ואילו 24% מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה בד"כ. 5% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין ללא אמצעי מניעה.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1