חברת רד בול תשקיע מיליון שקלים במהלך שיווקי רחב היקף לאירוע המוזיקה הבינלאומי 'רד בול סאונד קלאש', אשר יופק באמצעות חברת פאוזה. המהלך יכלול פרסום בעיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות, אוטובוסים, פעילות ברשתות חברתיות מובילות פרסום בנקודות מכירה ברחבי הארץ ובארים. הקמפיין הינו באמצעות משרד הפרסום 'אברהם'.
תחרות הרד בול סאונד קלאש נערכה לראשונה בהולנד בשנת 2006 ועד שנת 2011 התקיימה ביותר מ-5 יבשות, למעלה מ 20 מדינות וכ– 50 אתרים ברחבי העולם. אירוע המוסיקה בעל הקונספט הייחודי התקיים כ-50 פעמים במדינות ברחבי העולם עם טובי הזמרים וההרכבים בהם; הראפר ג'י זי, זמרת ה-R&B אריקה באדו, המפיק המוזיקלי והראפר סנופ דוג, להקת THE ROOTS, להקתNEON TREES , הראפר LUDACRIS ועוד.
במסגרת אירוע ה'רד בול סאונד קלאש', תיערך תחרות בין עיברי לידר והדג נחש, על גבי שתי במות ענק זו מול ותכלול ארבעה סבבים, שבכל סבב משימות שונות שיזכו את הלהקות בנקודות בתום כל סבב, הקבל יבחר את הלהקה המנצחת, על פי מד מחיאות כפיים (""Applause meter). הלהקה שתצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר, בהתאם למחיאות הכפיים, תזכה בתואר ה- "Red Bull Sound Clash". . ג'ייסון דנינו הולט ינחה את האירוע.
האירוע ייערך ביום חמישי ה-27.10.2011 בהאנגר 11, תל אביב. האירוע יכלול מספר שלבים: חימום שבו האומנים ינגנו שלושה מלהיטיהם המוכרים, סבב "קאברים" לשיר באנגלית, סבב "השתלטות" במהלכו הדג נחש ועברי "ישתלטו" על השירים אחד של השני בסגנונות מוזיקלים שונים, סבב "סאונד קלאש" בו האומנים ינגנו את להיטיהם בסגנונות מוזיקליים מפתיעים, סבב "הקלף המשוגע" בו יצטרפו אומנים אורחים לכל אחד מהאומנים. שמות האומנים ישמרו בסוד עד עלייתם לבמה.