"חצב דה ויט פרסומאים" יטפלו בתקציב יחסי הציבור של מותג העל הצרפתי S.T.DUPONT החוגג 135 שנה להיווסדו.
חברת S.T.DUPONT מבססת את מותגיה על 4 עמודי תווך:
1. אומנות הנסיעות המכילה פריטי עור כמו: תיקים, תיבות ומארזים משובצי יהלומים לאנשי עסקים, ארנקים, נרתיקים, ועוד…
2. אומנות האש המכילה פריטים כמו: מצתים, קוצצי סיגרים, מאפרות, קופסאות לסיגרים, ועוד..
3. אומנות הפיתוי המכילה פריטים של אביזרי אופנה גבריים כמו: חגורות, חפתים, סיכות לעניבה, מחזיקי שטרות ועוד..
4. אומנות הכתיבה המכילה פרטים כמו : עטים הכוללים גם סדרות מוגבלות ואביזרי כתיבה משלימים כגון: קסתות דיו בצבעים שונים, מילויים לעטים וכו'.
חברת S.T.DUPONT מיוצגת בישראל בלעדית ע"י חברת בון די בע"מ.