תקציב יחסי הציבור של יקבי בנימינה במגזר ערבי יטופל על ידי NEW BRAND


יקבי בנימינה בחרו במשרד "NEW BRAND ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור" לניהול האסטרטגיה השיווקית ויחסי ציבור במגזר הערבי.



צריכת היין במגזר הערבי באה מקרב האוכלוסייה החילונית והנוצרית, והיא מגיעה לשיאה בחג המולד ובפסח (EASTER). תמנע שטרית, מנהלת השיווק של יקבי בנימינה, מציינת כי ליקב יש עניין מיוחד בשוק הערבי: "מצאנו כי קיים פוטנציאל רכישה בקרב האוכלוסייה החילונית הקוסמופוליטית. התפתחות מרכזי הבילוי ובתי הקפה למיניהם בחיפה ובנצרת מעידות על שינוי מהותי בתרבות הבילוי של המגזר הערבי, ואליו אנו פונים".



משרד "NEW BRAND ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור" מנוהל על ידי סלימאן פראג', מטפל במגוון לקוחות בניהם BIG מרכזי קניות, בית חולים בנצרת, קמפוס הלימודים של הארכיבישוף ריאח [לעדה האנגליקנית – נצרת ], קבוצת יפעת תקשורת, טויס-אר-אס , אופנת CELIO , מרכז הבנייה הישראלי, דודג' סנטר, PALL MALL ועוד.






אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)