מנהלי קהילות נרתמים לקמפיין נשארים בבית

לנוכח המצב, קבוצה מנהלי קהילות ישראל Community Leadership Israel יזמה מהלך בקרב יותר מ-800 מנהלי קבוצות פייסבוק כדי להעביר מסר חשוב שמשותף לכולנו: להישאר בבית.




המנהלים השונים התבקשו להדביק סטיקר ״נשארים בבית, נשארים בריאים, נשארים בקהילה״ על תמונת הקאבר של הקבוצה ולהסביר בצורה אישית לחברי הקהילה מדוע חשוב להישאר בבית ולהישמע להוראות משרד הבריאות.



מהלך זה נולד כחלק משיתוף פעולה עם קבוצת Creative First של מירן פחמן שקראה לכל משרדי הפרסום ליזום קמפיינים ללקוחות המסחריים שלהם ולקרוא להם להישאר בבתיהם.




למהלך הצטרפו כבר קהילות כמו: אבא פגום, פורום נשים בתעשיה – קהילת המנהלות, מאמאצחיק, טיסות סודיות, דרושים – עבודות,אחו"קי, גרפיקאים.. וכל מי שצריך אותם ועוד מאות קבוצות.


״במהלך זה אנו מוכיחים לכולם שבשעת חירום קהילות ישראל נרתמות בסולידריות לטובת החברה והמדינה״, אומרים רפי ברבירו ויעל אורן, מנהלי קבוצת מנהלי הקהילות ויוזמי הקמפיין. רפי ברבירו התארח גם אצלנו במדור מנהלי קהילות מדברים.




מתחת לפוסט הנ״ל תוכלו לראות מספר דוגמאות של קהילות שכבר החליפו קאבר


https://www.facebook.com/yael.oren.18/posts/10157492703922961




ובשעה האחרונה החלו להוסיף גם סטיקר זמני לתמונת הפרופיל דרך הלינק הנ״ל:


https://www.facebook.com/profilepicframes/?selected_overlay_id=229271301591116

אולי יעניין אותך

facebook-1905890_19202
talya
amir-schneider
zeev-yanai
tzirei
chen-hila

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
 הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)