איך לבחור ביטוחים ולהבין את האמת מאחורי הפרסומים?

איך לבחור ביטוחים ולהבין את האמת מאחורי הפרסומים?
אם אתם מעוניינים לעשות ביטוח, מכל סוג ועבור כל מטרה, סביר להניח שהמקום הראשון אליו תפנו יהיה רשת האינטרנט.
מרבית הסיכויים שתעשו שימוש באחד ממנועי החיפוש (גוגל) תקלידו בשורת החיפוש את סוג הביטוח לדוגמא: ביטוח מקיף  לרכב וזהו, עכשיו אתם עתידים לקבל קשת רחבה של מודעות ממומנות ולהיחשף לקישורים אורגניים של חברות ביטוח אשר מציעות בין היתר גם את הביטוח המקיף.
עכשיו, הכמות הגדולה של המידע יחד עם ההבטחות השונות של המודעות, יכולות להקשות עליכם להתמקד ולקבל בסופו של דבר את ההחלטה הנבונה.
מהסיבה הזאת, חשוב שתעצרו לרגע, תאטו תהליכים ותפעלו בצורה נכונה על מנת לבחור בסופו של דבר את הביטוח המתאים.

רגע לפני שאתם נחשפים, הגדירו לעצמכם את הצרכים
אז רגע לפני שאתם נחשפים לכל הפרסומים המבטיחים על הנחות משמעותיות בעלויות הביטוחים, חשוב שתעצרו רגע ותגדירו לעצמכם את הצרכים.
חשבו איזה ביטוח אתם זקוקים, אלו כיסויים חשוב לכם שיופיעו בפוליסה, כמה אתם יכולים או רוצים להקצות למטרה וכל צורך אחר.
באפשרותכם להשתמש ברשת על מנת לחפש מידע פרטני אשר יסייע לכם בהבנת הצרכים לדוגמא: הכיסויים הנכללים בביטוח חיים.. או טווח המחירים של ביטוח תאונות אישיות.
המידע הפרטני הזה יסייע לכם להבין ולהגדיר את הצרכים שלכם בצורה הטובה והמקיפה ביותר.

הבנת הפרסומים ובדיקת אמינותם
אם נחזור לרגע לאותן מודעות פרסומיות אשר מציעות פוליסות ביטוח במחירים חסרי תקדים – בשביל לדעת אם המודעות הללו אכן אמורות לפתות אתכם, אתם אמורים שיהיה לכם ידע מקדים והבנה לגבי המחירים. לכן, תוכלו להיכנס למודעה, להבין את פרטיה ולרשום לכם נתונים. בשלב הבא, תוכלו לערוך בירור מחירים של אותן הפוליסות ועל ידי כך להגיע למסקנה אם אכן מדובר במחירים "חד פעמיים" או בהבטחות בלי כיסוי.
מעבר לכך, כדאי לשים לב גם לאותיות הקטנות – מאוד יכול להיות שמציעים לכם עכשיו פוליסה במחיר חסר תקדים, אבל נסו להבין מה עתיד לקרות גם בהמשך הדרך.

איסוף מידע על חברות הביטוח
דרך נוספת אשר יכולה לסייע לכם בבחירת הביטוח המתאים, עוברת דווקא באיסוף מידע על אותן חברות ביטוח אשר מציעות את הפוליסות הרלוונטיות.
ברגע שתאספו את המידע, תוכלו להגיע למסקנה איזו חברה נראית לכם מקצועית ואמינה וברגע שיעלה צורך בביטוח מסוים תוכלו פשוט להיכנס ישירות אל האתר של אותה החברה או ליצור קשר עם נציג מטעמה.

הכנסת איש מקצוע לתמונה
אם אתם מרגישים שאתם לא באמת מצליחים להבין איזה ביטוח מתאים בעבורכם או כמה אתם אמורים לשלם בעבורו, כדאי אולי להכניס לתמונה יועץ ביטוח או איש מקצוע אחר, אשר מחזיק בידע ובכלים אשר בכוחם לעשות לכם סדר.
כמובן, שחשוב שתקפידו לבחור באיש מקצוע אמין, אשר ידע להקשיב למלוא הדרישות והצרכים הפרטניים שלכם ולבסס את ההמלצות שלו רק על אותם הצרכים, ללא אינטרסים קודמים.

חיפוש אחר המלצות
אם אתם מתלבטים לגבי ביטוח מסוים ואתם לא בטוחים לגבי הבחירה, תוכלו פשוט להשתמש ברשת לחפש אחר חוות דעת והמלצות – ניתן גם להיכנס לרשתות החברתיות ולפורומים מקצועיים שונים ולהעלות שאלות לגבי ביטוח מסוים לגביו אתם מתלבטים.
"חוכמת ההמונים" תוכל גם לסייע לכם במידה כזאת או אחרת בקבלת ההחלטות – יחד עם זאת חשוב תמיד לזכור, שמה שטוב (או רע) לאדם מסוים לא בהכרח יהיה טוב (או רע) לכם ולכן, חשוב לבסס את הבחירה גם על בדיקות וידע אישי.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
podcast10
dismey1
gadi1
nata1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349