דיסני+ הושק בישראל

דיסני+, שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, מושק היום בישראל. המחיר בזמן ההשקה הוא 39.90 ₪ לחודש של מינוי בתשלום חודשי, או 399 ₪ לשנה של מינוי בתשלום שנתי.

עם יותר מ- 1000 סרטים, למעלה מ- 400 סדרות ויותר מ- 120 תכנים מקוריים בלעדיים של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, סטאר –בידור כללי ועוד, דיסני+ הוא שירות סטרימינג עם תכנים נהדרים לכולם, והכל במקום אחד.

כפי שהוכרז בעבר, למנויים תינתן גישה לסדרות "הספר של בובה פט", "אובי-ואן קנובי" ולשתי העונות של "המנדלוריאן" מקטגוריית מלחמת הכוכבים. זאת ועוד, בדיסני+ יוכלו המנויים לצפות בכל הסאגה של "סקייווקר", וליהנות מגישה לפרקים 1-9 של מלחמת הכוכבים. החל מיום ההשקה, לחובבי סרטי גיבורי-העל תינתן גישה ליותר מ-45 סרטים של אולפני מארוול, כולל "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר, "נצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק" ו"קפטן מארוול", וכן כ- 60 סדרות של אולפני מארוול, כולל "מון נייט", "לוקי" ו"וונדה-ויז'ן".

המנויים יוכלו גם ליהנות מכ- 100 כותרים של דיסני ופיקסאר, כולל כל סרטי "צעצוע של סיפור", הסרט "נשמה" זוכה פרס האקדמיה, ו"לוקה". מאולפני האנימציה של וולט דיסני יוכלו המנויים לצפות בסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו" המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת, ואת הסרטים האהובים "לשבור את הקרח" ו-"לשבור את הקרח 2". חובבי דיסני יוכלו גם לצפות בסרט זוכה פרס האוסקר "קרואלה", בכיכובה של אמה סטון, המגלמת את קרואלה דה-ויל האגדית, ובסרט "ג'אנגל קרוז".

הסרטים הדוקומנטריים של נשיונל ג'יאוגרפיק: "החילוץ" ו"סולו חופשי", שבוימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסרהליי וג'ימי צ'ין, יהיו זמינים בערוץ, לצד הסדרות הפופולריות של נשיונל ג'יאוגרפיק, בהן העולם על-פי ג'ף גולדבלום”, ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה".

תחת קטגוריית הבידור הכללי יוכלו המנויים לצפות בכותרים הכוללים את סדרת הקומדיה המקורית "רק רוצחים בבניין", את הסדרות "פאם וטומי", "משפחת קרדשיאן", קווינז" וסרט המתח "מוות על הנילוס", בבימויו ובכיכובו של קנת בראנה. בנוסף גם "משפחת סימפסון" והעונות המוקדמות של "האנטומיה של גריי, "9-1-1" ו"שחור כזה" יהיו זמינים ביום ההשקה.

דיסני+ מספק גישה חסרת תקדים ל"כספת" הקלאסיקות של דיסני, כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע" ו"בת הים הקטנה" שיהיו זמינים לצפייה בשירות הסטרימינג, לצד שוברי קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון". כמו כן, מאות סדרות, סרטים קצרים וספיישלים של ערוץ דיסני יהיו זמינים לצפייה בשירות, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידיבאג" ו"פיניאס ופרב".

למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
dismey1
gadi1
nata1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349