לראשונה – דיסני מציגה פרסומת בסופרבול

וולט דיסני מציינת 100 שנים להיווסדה ב-16 באוקטובר 2023, ולאורך כל השנה תחגוג את המעריצים ומספרי הסיפורים שיצרו את השמחה והקסם של דיסני ב-100 השנים האחרונות. אמש, דיסני הוקירה וכיבדה את אותם מעריצים ויוצרים עם הופעת בכורה של פרסומת במהלך הסופרבול, ששמה זרקור על מאה שנים של סיפורים וחדשנות ללא תחרות. [קישור לאתר ב-YOUTUBE].

"דיסני100 – חלום שמתגשם" כולל סצנות מסרטים אייקונים של דיסני, סדרות, הפקות במה, פארקי שעשועים ומעריצים, כמו גם אוסף של משפטים מעוררי השראה מוולט דיסני, הקוראים לזיכרונות ולנוסטלגיה המשותפים שהעניקו לדיסני חוויה מיוחדת ומקום בליבם של קהילות שונות ברחבי העולם.

הופעת הבכורה של "דיסני100 – חלום שמתגשם" במהלך הסופרבול, היא אבן דרך מרגשת עבור דיסני – עם שנה מלאה בהזדמנויות למעריצים ומשפחות בכל הגילאים, לחיות מחדש את זיכרונות דיסני האהובים ביותר שלהם וליהנות מסיפורים וחוויות חדשות ומחממות לב. 

במסגרת חגיגות Disney100 בישראל, יושקו לאורך השנה מהדורות מיוחדות של מגוון מוצרי צריכה, אופנה ולייף סטייל של חברות מקומיות ובינלאומיות אשר ילוו במהלכים שיווקיים משמעותיים לציון המאורע. כמו כן, יתקיימו הופעות והפעלות מיוחדות שיחשפו בהמשך השנה.

הקהל ברחבי העולם, יכול ליהנות ממבחר מדהים של בכורות קולנועיות של סרטים מהאולפנים המפורסמים שלנו, כולל דיסני, פיקסאר, אולפני מארוול, לוקאספילם ועוד, שיגיעו לאקרנים בהמשך השנה. החל מ- 'בת הים הקטנה' ו'שומרי הגלקסיה 3' בחודש מאי, דרך 'אלמנטל', 'אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל', 'המארוולס ו'טירה רדופה'. בקיץ הקרוב, שתי דמויות אהובות וסיפורים חדשים יתעוררו לחיים על המסך הגדול. לאחר מכן, ב-22 בנובמבר 2023, אולפני האנימציה של וולט דיסני יציגו לראשונה את Wish (משאלה), סרט אנימציה מוזיקלי מקורי שיוקרן בבתי הקולנוע.

חגיגות Disney100 באירופה:

  • Disney100: The Concert – חווית קונצרט מרהיבה, הכוללת רגעי מוזיקה מכוננת מההיסטוריה של דיסני, כולל שירים מהיפה והחיה, מרי פופינס ואנקנטו וכן מהעולמות של פיקסאר, מלחמת הכוכבים ומארוול. במהלך 2023 יתארח הקונצרט בבריטניה, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, איטליה, נורווגיה, שוודיה וצרפת וגם בדרום אפריקה, פולין וצ'כיה. בהמשך השנה, צפוי הקונצרט להגיע גם לישראל.
  •    Disney100: The Exhibitionדיסני מזמינה את הקהל הרחב לתערוכה בת עשר גלריות שתחיה את סיפורי דיסני באמצעות טכנולוגיה חדשנית וסוחפת. התערוכה תוצג לראשונה במינכן החל מה-18 באפריל, ותציג את ארכיון וולט דיסני, שפותח את כספת האוצרות שלו ומציג יותר מ-250 מ"תכשיטי הכתר" שלו – כולל יצירות אמנות וחפצי אמנות מקוריים שהוצגו לעיתים נדירות, תלבושות ואביזרים, רכבים אייקוניים מפארקי שעשועים ועוד. התערוכה מגיעה גם ללונדון בסתיו.
  • Wonder of Friendship: The Experience – מתרחשת בין מאי-אוקטובר ברחבי בריטניה, צרפת וגרמניה (עם עוד מדינות שיוכרזו בהמשך). חווית פופ-אפ מדהימה זו מציינת 100 שנים של חברות. לאורחים תהיה הזדמנות לעבור דרך 1,000 מטרים רבועים של חוויות שונות על פני ארבעה חדרים, כולל אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ', מלך האריות ומיקי וחברים.
  • חגיגות 100 שנה לדיסני, בשילוב חגיגות ה-30 של דיסנילנד פריז –  לציון 100 שנה ב-16 באוקטובר 2023, האורחים ייהנו מתוכנית בידור מיוחדת במינה, הופעות ופעילויות בלעדיות של דיסני לאורך כל היום. לאחר ה-16 באוקטובר, פעילויות בלעדיות נוספות שטרם נראו יתקיימו גם בדיסנילנד פריז כחלק מחגיגות Disney100.

חגיגות Disney100 בארה"ב:

ביום חמישי, 16 בפברואר, הסרט החדש ביותר של אולפני מארוול, 'אנטמן והצרעה: קוונטומאניה', יושק בבתי הקולנוע ברחבי העולם. לאחר מכן, ב-18 בפברואר, תתקיים בכורה עולמית של Disney100: The Exhibition (דיסני100: התערוכה), במכון פרנקלין בפילדלפיה, שתזמין את האורחים לתערוכה בת עשר גלריות בשטח של כ- 1,500 מ"ר, שתחיה את סיפורי דיסני באמצעות טכנולוגיה חדשנית וסוחפת. ארכיון וולט דיסני פותח את כספת האוצרות שלו, ומציג יותר מ-250 מ"תכשיטי הכתר" שלו – כולל יצירות אמנות וחפצי אמנות מקוריים שהוצגו לעיתי נדירות, תלבושות ואביזרים, רכבים אייקוניים מפארקי השעשועים, ועוד. התערוכה תעבור ברחבי ארצות הברית וברחבי אירופה.

כבר בימים אלו, הפארקים של דיסני החלו לבדר את האורחים בחגיגות מיוחדות של דיסני100.
ב-27 בינואר, Disneyland Resort הציג את האטרקציה החדשה 'רכבת הבריחה של מיקי ומיני', שני מופעי לילה מרהיבים: "עולם הצבע – אחד" ב-Disney California Adventure ו-"Wondrous Journeys" בפארק דיסנילנד. בידור, מזון ומאות מוצרים במהדורה מוגבלת בנושא דיסני100.
פארקי דיסני ברחבי העולם יפתיעו עם אירועים מיוחדים במהלך השנה כדי לחגוג את ציון הדרך החשוב הזה.

דיסני גם תחגוג את המעריצים הגדולים ביותר שלה עם אירועים בלעדיים, הצגות מקדימות, ובספטמבר אירוע ה- 'Destination D23' בנושא דיסני100 רק עבור חברי D23: מועדון המעריצים הרשמי של דיסני.

"כאשר אנו מציינים את יום השנה ה-100 ההיסטורי שלנו, מדהים להסתכל אחורה על המורשת של וולט דיסני ועל החתירה הבלתי פוסקת שלו למצוינות שממשיכים להניע את החברה קדימה גם היום. אנו אסירי תודה לדורות של אנשים בכל רחבי העולם על היותם חלק כה מיוחד מההיסטוריה שלנו ועל כך שהכניסו לחייהם את הסיפורים והדמויות שלנו במהלך המאה האחרונה", אמר מנכ"ל דיסני, בוב איגר. "Disney100 מייצג חגיגה של כל המעריצים והמשפחות שלנו, ושל מספרי הסיפורים ובעלי החזון היצירתיים שלנו, שהכישרון והדמיון שלהם, יצרו את הרגעים הקסומים שהופכים את דיסני לחלק בלתי נפרד מהתרבות העולמית".

אולי יעניין אותך

alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1
nata1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349