איך מקדמים את העסק דרך הסלולרי?

יש לך חנות אלקטרוניקה אותה השקת עם המון תשוקה, הכנת מראש תקציב שיווק והשקעת כסף ב-50 אלף פלייארים! לא פחות. גאה ומבסוט המתנת בחוסר סבלנות לתגובת הלקוחות הפוטנציאליים והנה, קיבלת את הטלפון הראשון "הלו, זו החנות של שוקי?" שואל הקול העדין מעבר לקו הטלפון, ואתה משיב בהתרגשות "כן כן זה אני", "מעולה" אומר הקול "תפסיק לשלוח לי דואר זבל בצורה של פלאיירים!!" ואתה, עצוב ונעלב, ובעיקר מבולבל.



אז ככה, צריך להבין. ככל שהזמן עובר הטכנולוגיה מתקדמת וכך גם דרכי השיווק, יתרה מזאת. אסטרטגיות השיווק מתבססות על טכנולוגיה יותר ויותר ככל שהזמן עובר, ולכן העצה הכי טובה שיש לי עבורך היא – אל תהיה מיושן ואל תישאר מאחור. שמי תומר חן, ואני עומד להסביר איך תוכל בעזרת האיבר האינטימי ביותר שנמצא בגוף האדם (המכשיר סלולרי) לייצר הכנסות לעסק שלך, לפי שלבים. כי שיווק, מכירות, ואתרים בסלולר, זה ההווה והעתיד.



1.בניית מסר שיווקי סלולרי: צריך להיקלט בשתי שניות, שכן מדובר בקהל חסר סבלנות.



2.בניית אתר סלולרי: תוכנו של האתר הסלולרי שתבנה צריך להיות כמה שיותר רזה ומבוסס על המסר שיצרת. פרטי התקשרות צריכים להיות בעמוד הראשון ובולטים לעין. לכל אתר לא יותר מ-4 עמודים. מומלץ ביותר שבעמוד הראשון באתר תייצרו אפשרות לגולשים להירשם לניוזלטר במטרה שתוכלו לייצר עימם יחסים בהמשך. למעשה אני חייב להדגיש שאחת הסיבות החשובות לבניית אתר סלולרי היא עבור ניוזלטר ("אכסניה" לדיוור סלולרי).



3. רשימת דיוור סלולרי: השתמש ברטוריקה ממגנטת אך במקביל דאג שיבינו את המסר שלך (למשל, סימני קריאה, מילה מצחיקה – רטוריקה שתטמיע את המסר בזיכרון) ובמסגרת הדיוורים צור סטטיסטיקה של 80/20 אחוזים מבחינת מסרים שיווקים שמניעים לפעולה, לעומת מסרי תוכן עם ערך מוסף. כאשר 80% הם עבור מסרי התוכן (למשל, תזונאית, ששולחת כל שבוע טיפ תזונאי או משפטי מוטיבציה).



4.קידום האתר הסלולרי: (א) בצורה ממומנת פרסום בסלולר זול ב-75 אחוזים בממוצע ופרסום ספציפית דרך ספקי התנועה (גופים מיועדים שמציעים ומשכירים שטחי פרסום בסלולר עבור המשווקים) זול ב-99 אחוזים לעומת הפרסום באינטרנט (4 אגורות להקלקה בממוצע). דרך נוספת מבוססת עלות היא קוד QR (קוד שהלקוחות שלכם סורקים אותו מנייר או מדבקה ששמתם על מחזיק מפתחות או כל רעיון אחר וממנו מופנים לאתר הסלולרי) (ב) בצורה לא ממומנת מאמרים שמותאמים לסלולר (עד 100 מילים) באתר הסלולרי או רשתות חברתיות או קבצי וידאו.



5.מעקב אחר פעילות השיווק: אמנם יש כלים כמו גוגל אנליטיקס אך יש להקפיד לבדוק איזה מן הפרסומות שיצרת מייצרת הכי הרבה הכנסות, במטרה להכיר וללמוד את אופי המודעות והפרסומות ה"טובות יותר", קרי, אלו שמייצרות הכנסות בקצב מהיר יותר.



לסיכום, עולם הסלולר הופך להיות מהחשובים ביותר עבור כל מי שרוצה לקדם אינטרס עסקי, מדובר בזירה שכל אחד מכם חייב להכירה ואם תרצו או לא בהמשך בדרך זו או אחרת תהיו חייבים להיות שם, השאלה היא רק מתי. צריך לציין שכמובן שאת הטיפים וכל מהלכי השיווק אפשר לעשות דרך המחשב הביתי ואין צורך בטלפון חכם משלכם. אני מניח, שהשאלה שעשויה לעלות מהטור שלי היא איך בעצם בונים אתרים סלולאריים? ובכן, לא מדובר מאתגר גדול שמיועד למומחי תוכנה. לימדתי סבתות בנות 60 עם עסק מהבית איך עושים זאת וגם בעלי עסקים בנוניים. זה פשוט ללמוד באימון או קורס וכמובן שניתן גם לשכור איש מקצוע שיעשה זאת וילמד אתכם איך לתחזק את האתר בשוטף – בהצלחה!



תומר חן הוא מומחה לשיווק סלולרי ומייסד המכללה לשיווק סלולרי. חן הכשיר עד היום עשרות מנהלי שיווק ואלפי סטודנטים לפעילות בזירת השיווק הסלולרי


אולי יעניין אותך

keyboard1
seo4
lian1
yaniv11
tesla25
tomerchen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר