רשת מכוני שיזוף ייצרה 200 אלף דולר בחודש מקמפיין אסמסים

לפני זמן מה השיקה רשת מכוני השיזוף Seattle Sun Tan מארה"ב את מועדון הלקוחות שלה ב- SMS. למה? זה פשוט – הסלולאר כיום הוא סוג של איבר גוף נוסף ובעזרת סמסים הם יכולים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, וכשאני מדבר על רשת מכוני שיזוף – הכוונה היא למותג ענק עם 35 סניפים בוושינגטון



כדי לעודד את הלקוחות להצטרף למועדון הסמס, הם ביקשו מהם לשלוח סמס עם המילה SUN על מנת לקבל 20 דולר לרכישתם הבאה (פרסמו את בקשתם באתר ובחנויות) ולאחר שהלקוחות סימסו הם קיבלו אישור הצטרפות למועדון, ועד 8 הודעות חודשיות עם הטבות ומידע לגבי שיזוף. התוצאה: 57% ממי שקיבלו את הקופון ניצלו אותו, מה שייצר הכנסות בסך 196,101.87 דולר. בנוסף, מסתבר שהלקוחות שבאו עם הקופון, הוציאו 500 אחוז יותר מאשר לקוחות שבאו ללא הקופון. העלות של כל אסמס לחברה – כ0.02 סנט.



ובישראל?


Seattle Sun Tan לא לבד. אחת מלקוחותיי, שמתמחה בזירת הקוסמטיקה ייצרה הכנסה של עשרות אלפי שקלים בתקופה קצרה באמצעות מקמפיין אסמסים. הלקוחה שלחה ל 140 נשים מסרון שהפנה לדף נחיתה עם וידאו. מתוך עשרות תגובות, 16 נשים הגיעו לטיפול בשווי 5100 ₪ לאחת, וכך הרוויחה, לאחר שהתאוששה משוק קל , 78,000 ₪ תוך עשרה ימים. בקמפיין השקיעה וולף 500 ₪.



6 מיליארד אנשים בכל העולם הם בעלי סמארטפונים. כ30% ממחפשי השירותים מחפשים אתכם דרך הסלולאר. לצערי אסמסים עברו תהליך של מיתוג שלילי בגלל כל אותם ספאמרים שעושים בהם שימוש מוגזם וטורדני. אבל אם עושים בכלי הזה שימוש נכון אפשר לייצר תוצאות מדהימות, בזכות שיעור התגובה המיידי של כ20 אחוזים תוך 3 דקות. אז איך עושים את זה?



ראשית, כל לקוח שאתם משוחחים איתו, בין אם זה באינטרנט או בטלפון ובין אם זה בפגישה – שאלו אותו אם אפשר להכניסו לרשימת הדיוור שלכם "לתקופת ניסיון" של שני אסמסים, בדרך כלל כשמדובר בתקופת ניסיון מוגדרת מראש אנשים מסכימים, ואם תשתמשו בכלי הזה בתבונה ותלמדו להציע להם ערך מוסף הם יישארו ויהפכו ללקוחות חוזרים.



לאחר תקופה מה, כשכבר יש לכם מספיק קונטקטים ברשימת הדיוור התחילו בשליחת האסמסים:



(1) תמיד תזדהו בשמכם המלא! ושם בית העסק (אחת הטעויות שאנשים עושים זה להזדהות רק בשמם הפרטי, הם מניחים שכל מי שפגש אותם זוכר אותם)



(2) דאגו לשלב בין אסמסים שנותנים מידע חדש וטיפים (למשל – אם אתה מאמן כושר שלח אסמס שמפריך אגדה אורבנית בתחום) לאסמסים שנותנים הטבות. על כל 3 אסמסים מבוססי אינפורמציה דאגו להציע הטבה (עם ההטבות אתם יכולים להחיות שעות מתות בעסק!).



(3) כשאתם שולחים אסמסים עם הטבה דאגו להסביר מה צריך לעשות כדי לקבלה (למשל, לשלוח אסמס חזרה) והגבילו את הזמן לניצול ההטבה כדי שלקוחותיכם יבינו שערוץ האסמסים משמש לפעולה מיידית, ולא ינוחו על זרי דפנה.



(4) את תוכן הדברים כיתבו בכמה שפחות מילים, ובמילים אקטיביות ("בואו עד שעה 12:00", "סמסו עכשיו" ועוד). בהצלחה!



תומר חן הוא המייסד של המכללה לשיווק סלולרי ומלווה מגוון בעלי עסקים בזירת הסלולר במסגרת הדרכות קבוצתיות או מתן שירות פרטני

אולי יעניין אותך

keyboard1
seo4
lian1
yaniv11
tesla25
OMER1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר