בזק הופכת את המייל הארגוני של עובדי החברה לפלטפורמה שיווקית

בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, הופכת את המייל הארגוני של עובדי החברה לפלטפורמה שיווקית. זאת, באמצעות הטמעת מערכת של חברת אימפקטיה טכנולוגיות מקבוצת eWave, המאפשרת לנהל קמפיינים מדידים המבוססים על באנרים פרסומיים ומודעות טקסט המשולבים בכל מייל היוצא מהארגון. המהלך בוצע בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח לשנים הקרובות.



מערכת אימפקטיה, המבוססת על תפישת תוכנה כשירות (SaaS), מאפשרת להעשיר את כלל התכתובת האלקטרונית של הארגון, ולמעשה הופכת כל אחד מעובדי החברה למשווק פעיל מול לקוחותיו, מקורביו ושותפיו העסקיים. במיילים מוטמעים מסרים שיווקיים מפולחים, המיועדים לחזק את המותג ולהגביר את רמת החשיפה והפניות לחברה, עם שיעורי הקלקות (CTR) גבוהים במיוחד לאור ההיכרות המוקדמת עם השולחים.



לדברי רן גוראון, סמנכ"ל שיווק בבזק: "לבזק יש היצע רחב ודינאמי של שירותים ומוצרים. אלפי העובדים שלנו, הנמצאים בקשר מיילי עם מאות אלפי לקוחות, שותפים ומכרים, מייצגים פוטנציאל עצום לשיווק ויראלי לגיטימי. מודל השירות האינטרנטי איפשר לנו להטמיע את המערכת באופן פשוט ומהיר במיוחד, תחילה לקבוצות פיילוט וכעת לכלל הארגון."



לדברי ברק ליאון, מנכ"ל אימפקטיה: "בזק בחרה במערכת החדשה שלנו לאחר שזו עמדה בדרישות מחמירות במיוחד של אבטחת מידע. התמודדותנו עם מכלול הסוגיות שעולות בארגון מורכב ומוביל כבזק מבטאת את בשלותה הגבוהה של המערכת. שירות ה-SaaS של אימפקטיה מתאים למעשה לארגון בכל סדר גודל – הן לחברות ענק כבזק והן לחברות קטנות ובינוניות. מחלקת השיווק בבזק למדה במהירות רבה להשתמש ביכולות המתקדמות של הפלטפורמה, ולשלבן באופן שוטף בתמהיל השיווק של הארגון."

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר