סיליט בקמפיין ניקיון פסח באינטרנט

מותג הניקיון סיליט באנג שם לו למטרה לא רק לנקות את הבית לקראת חג הפסח אלא גם "לנקות" את השפה העברית המדוברת, זאת כחלק מפעילות אינטרנטית של המותג בפורום "תפוז".



במסגרת הפעילות יצא המותג "סיליט באנג" של חברת "רקיט בנקיזר" בפעילות תוכן חדשנית מסוגה. על-ידי שימוש בטכנולוגיית אינטרנט (מק"מ) ינוטרו מילים שאינן הולמות ו"נקיות" בשפה העברית של משתמשי הפורום ובמקום יקפוץ באנר עם הסלוגן: חלק מהמילים אשר "ינוטרו" הן: גועל, טינופת, מאנייק, איכס, אפס וכו'.



הפעילות נעשית על ידי Q Digital והיא חלק מפעילות אינטרנטית רחבה של המותג "סיליט באנג"


בפורומים השונים ובאתר תפוז.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר