סטימצקי ואורנג' פותחים הוצאה לאור

מיזם חדש של אורנג' וסטימצקי נותן ליוצרים את האפשרות להוציא לאור יצירות שעד כה נחבאו להן במגירות, לחשוף אותן בפני קהל הקוראים הרחב ולתת להם הזדמנות לגעת ולרגש. השירות החדש יהיה פתוח ללקוחות כל החברות הסלולריות בחנות הספרים הדיגיטלית של Orange, בקניון האפליקציות, באתר Orange, בפורטל ובאתר סטימצקי.




איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, ציינה כי: "סטימצקי, רשת הספרים של ישראל, ממשיכה להוביל את שוק הספרים בחדשנות ובהצעת ערכים מוספים חדשים ללקוחותיה. לספר הדיגיטאלי מקום של כבוד בצד הספר המודפס, ורשת סטימצקי מעודדת קריאת ספרים בכל פורמט שהוא. במיזם החדש אנו גאים לחבק את היוצרים ולאפשר להם להציג את יצירתם בחנויות המקוונות של סטימצקי ו-Orange והכי חשוב – על מדפי כל החנויות ברשת סטימצקי. אנו נרגשים מהמחשבה שבקרוב נגשים חלומות לאלפי סופרים שעד כה הדרך למדפי הספרים היתה חסומה בפניהם."



יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה בחברת Orange ציין כי: "Orange כמובילת החדשנות בזירת התקשורת גאה להשיק מיזם תרבותי חדשני. Orange במסגרת פעילויותיה הובילה את מהפכת הסמארטפונים והסמארטפדים בישראל והייתה ראשונה להשיק את קניון האפליקציות, המציע מגוון עצום של שירותים לכל המכשירים המתקדמים. כחלק ממגמה זו אנו מרחיבים את שירותינו ומציעים לקהל הרחב גישה לספרים אלקטרוניים. השוק הצומח של קריאת ספרי בזירה הדיגיטאלית יוביל מהפיכה ביכולת ההפצה של הרעיונות היצירתיים והמטען התרבותי של היוצרים באשר הם. אנו גאים להוביל יחד עם סטימצקי מהפיכה בשוק הספרים הישראלי כראשונות להציע מודל הפצה חדשני שיאפשר לכל הסופרים להיכנס לעולם הספרים האלקטרוניים באופן אופטימאלי ובליווי של אכסניה חמה ותומכת. Orange רתמה את יכולותיה המובילות בעולמות התוכן והטכנולוגיה לצורך הצעת חנות ספרים אלקטרונית פשוטה לשימוש, בעלת תכונות מתקדמות המאפשרת קריאה במגוון רחב מאוד של מכשירים. דגש חשוב, ניתן ליכולתם של הקוראים ליהנות "מטעימה" מכל ספר לפני רכישתו".



שוק הספרים האלקטרונים הוא שוק שנמצא בצמיחה מרשימה בשנים האחרונות בעולם והופך לחלק יומיומי מחווית הקריאה של משתמשים רבים. אמזון דיווחה, כי החל מאפריל 2011 מכרה יותר ספרים אלקטרוניים מאשר ספרים מודפסים. על כל 100 ספרים מנייר נמכרו 105 ספרים אלקטרוניים. כמו כן, מתחילת 2011 מכירות הספרים הדיגיטליים עלו פי 3 ביחס לשנה קודמת.


לפי התחזית של Yankee group, מכירות הספרים האלקטרוניים בארה"ב יגיעו עד 2013 לכ-380 מליון ספרים.




עם חדירתם לשוק של מכשירים חדשים ומתקדמים, הפכה גם חווית הקריאה לנוחה במיוחד ומזמינה עבור הקוראים. במחקר שבוצע לאחרונה ע"י Nielsen, דיווחו 52% מבעלי הטאבלטים, כי הקריאה במכשירים אלו מספקת מימד חוויתי חדש ושונה ביחס לחווית הקריאה מאשר קריאת טקסט מודפס, ולכן הם מעדיפים לקרוא מספרים אלקטרוניים.


יתרה מזאת, 53% מבעלי טאבלטים וקוראים אלקטרונים מדווחים, כי הם קוראים יותר ספרים מבעבר.


גם לדור הצעיר יש תקווה, מתברר, כי 50% מהילדים היו מעדיפים לקרוא ספרים על קוראים דיגיטלים ומבטיחים כי אם יהיה קורא דיגיטלי הם יקראו יותר.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר