דיאט קוקה-קולה בפעילות בקמפוסים הממשיכה את הקונספט: "Do what feels good"

מותג דיאט קוקה-קולה החל בפעילות בקמפוסים ובמכללות ברחבי הארץ ברוח הסלוגן של המותג–Do what feels good" ". במסגרת הפעילות בהשקעה של כ- מיליון ₪, עוצב בקבוק -200 מ"ל ע"י גרפיק –דיז'ין עם טיפים ייחודיים לסטודנטים ברוח אווירת ה-feel-good שהמותג מעוניין לשדר.



עדית פרידמן,מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי של דיאט קוקה-קולה הותאם במיוחד לפתיחת שנת הלימודים האקדמית ומטרתו המרכזית להזכיר לציבור הרחב של הסטודנטים שגם בלהט הלימודים האינטנסיביים מומלץ לא לשכוח את אותם דברים שעושים לכולנו טוב . גישה זו הובילה אותנו לעצב בקבוק ייחודי המורכב מקולאז' של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של הסטודנטים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה".



הפעילות של דיאט קוקה-קולה תיערך במהלך החודש הקרוב בקמפוסים ובמכללות שברחבי הארץ.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)