לראשונה: TGI אודות ועבור המגזר החרדי

חטיבת המגזרים של מקאן אריקסון, McCann Cultures, המתמחה בשיווק מגזרי, שותפה בדיוני איגוד חברות הפרסום הפועל בימים אלו למען TGI למגזר החרדי. איתן דובקין, ראש מחלקת המגזר החרדי ב- McCann Cultures מוסר: "השינויים שעברו על הציבור החרדי בשנים האחרונות יצרו הבדלים שונים בין הקהילות החרדיות השונות, מטרת המחקר לבדוק את הקהילות החרדיות ששינו את הרגלי הצריכה שלהם, אך במקביל לא לאפשר כניסה של ציבור לא חרדי תחת קטגוריה זו".



מאגר TGI הינו בסיס הנתונים המעמיק ביותר המצוי בידי גורמי השיווק. המאגר נבנה בשיטת


Single Source Data” המאפשרת מעקב עמוק וממוקד על התנהגות הצריכה והשירותים של האוכלוסייה בישראל. מאגר ה-™TGI מסתייע בתוכנות הניתוח, המאפשרות ניתוח ותכנון שיווקי, אסטרטגי ותכנון מדיה אופטימאלי לקהל מטרה ממוקד.



McCann Cultures, בניהולו של אבי קורנס, הובילה את מערך בחירת הקריטריונים המקצועיים להגדרת המגזר החרדי, בזכות ההכרה כי לכל שינוי בהגדרה של מיהו חרדי, יש השפעה על תוצאות הסקר. מטרת קביעת הקריטריונים היא להגיע לתוצאות מדויקות, אשר לא יאפשרו לגורמים אינטרסנטים כאלו ואחרים להטות את תוצאות המחקר.



הקריטריונים שנקבעו הינם: חרדי אינו מסתפק בכשרות של הרבנות הראשית. אין בביתו מכשיר טלוויזיה. מבקר רק בחוף רחצה נפרד. מגדיר עצמו כחרדי.



בימים אלו חברת "מחקרי סינגל סורס" מעצבת את השאלון שיהיה רלבנטי למגזר החרדי ולאחריו יחל המחקר הלכה למעשה. ההערכה היא שתוך חצי שנה תוצאות TGI למגזר החרדי יושלמו.


השלב הבא בפיתוח מאגרי המידע של TGI יהיה TGI למען ואודות המגזר רוסי.



McCann Cultures יחידת המגזרים של מקאן אריקסון, נוסדה ב- 2001. מתמחה בפרסום ושיווק למגזר הערבי, הרוסי והחרדי- דתי. אחת לשנתיים עורכת McCann Cultures מחקרים כמותיים בכל מגזר, כדי לבחון מגמות. המחקר בודק שלושה תחומים: צרכנות, מדיה וסגנון חיים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר