מגמה ברורה: היקף הפרסום בערוצים המסחריים בארה"ב יורד באופן משמעותי


הידיעון המקוון trends-מגמות שיווקיות מדווח כי היקף הפרסום ברשת ברשתות המסחריות ירד השנה באופן משמעותי.



דוגמא אחת לכך היא הרשת הפופולאריתNBC אשר הרייטינג שלה יורד בהתמדה ועקב כך היא החליטה לאחרונה לנטוש את סדרות הדרמה והקומדיה היקרות המשודרות בשעה הראשונה של הפריים טיים.



במשך עשרות שנים הייתה השעה 8 בערב הקטר המוביל של שלושת רשתות השידור המסחריות בארה"ב, שבמהלכה שודרו סדרות מיתולוגיות כמוHappy Days , התכנית של קוסבי, חברים, פרייזר ו E.R.



השינוי שחל בהרגלי הצפייה כתוצאה מחדירת ה DVR (TIVO) ה VOD אשר אפשרו לכל צופה ליצור לעצמו את הפריים טיים הפרטי שלו, ולדלג על הפרסומות ניכרים עתה בתוצאות העסקיות של הרשתות.



כך ירדו המכירות של הפרסום ברשת NBC מ 6.4 מיליארד דולר בשנת 2004 ל 4 מיליארד דולר השנה, כאשר מספר הצופים בשעה הראשונה של הפריים טיים ירד מ 16 מיליון בשנת 1996 ל 8.5 מיליון השנה.



אפקט TIVO אשר בתחילה נראה כשולי וזניח הופך עתה לבעיה רצינית לרשתות הטלוויזיה המסחריות.


אפקט זה הוא המניע העיקרי לחדירה של התוכן השיווקי -הפיכת הפרסומת לחלק בלתי נפרד של תוכן הפרק או הסרט.


אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר