מוכרים מוצרים באינטרנט? כך תעשו את זה טוב יותר

בוועידה הכלכלית האחרונה של עיתון גלובס, דובר לא מעט על האיקומרס – המסחר האלקטרוני ברשת. ואכן, רובם המכריע של הישראלים מבצעים חלק ניכר מהרכישות שלהם דרך הרשת, והתחרות רק הולכת וגוברת. כאן נכנס האתגר של המוכרים ברשת, האתגר להיות יותר ויותר אטרקטיביים ביחס למתחרים. זו תחרות שרק תלך ותגבר וזירת האינטרנט תהפוך אולי ביום מן הימים אף לזירה היחידה למוצרים מסוימים, ואם אתם מוכרים באינטרנט אתם צריכים להשתפר כל הזמן.


הנה כמה טיפים לאיך תעשו את זה טוב יותר, איך מעבר לקמפיין בגוגל או בפייסבוק תצליחו לשכנע את הגולשים שלכם שהמוצר שלכם הוא הטוב ביותר ושזה מה שהם צריכים.


תיאורי מוצר


ההבדל העיקרי בין רכישת מוצר דרך האינטרנט לרכישת מוצר באופן פיזי היא שאי אפשר לחוש את המוצר, אי אפשר להחזיק אותו ואי אפשר להרגיש אותו מה שגורם לרבים לחשוש לעיתים מלקנות בדרך הזו. הפתרון היחידי לבעיה הזו הוא מתן אינפורמציה מקסימלית לגולש, מתן מידע רב כמה שניתן על המוצר בכדי שהוא יצליח "להרגיש" אותו בדמיון. בקנייה באינטרנט אין איש מכירות לשאול אותו את כל השאלות ולכן אל תחסכו בשום פרט שנוגע למוצר – משקל, גודל, אורך רוחב, שימושים, מרקם וכל מידע אחר שרלוונטי לגביו.


סרטונים


הוספת סרטונים של המוצר בפעילות היא דרך מצוינת להגביר אמינות, דרך מצוינת לגרום לגולש להבין שהוא יודע מה הוא עומד לקנות ושהוא לא קונה חתול בשק. לתמונות יש את הכוח שלהן אך תמונות הן דוממות ולא משקפת את המוצר בזמן הפעילות שלו, וסרטונים כאלו יעשו עבודה מצוינת במידה כמובן שהם איכותיים.


הגברת אמינות


הגברת אמינות והגברת התחושה אצל הגולש שהוא יודע מה הוא קונה יכולה לבוא בדרכים נוספות. אלו יכולים להיות צילומי זום של בד או כל חומר אחר בשביל שניתן יהיה להעביר את המרקם בצורה כמה שיותר אותנטית, אלו יכולים להיות מדריכי מידות באתר שלכם או קישורים למדריכי מידות איכותיים מה שיראה ללקוח שאם מנסים לעזור לו לבחור את הטוב ביותר. תחשבו מה היה גורם לכם לקנות ומה היה גורם לכם לחוש נוח יותר עם הקנייה.


איך להתמודד עם חרטת קנייה


חרטת קנייה היא תופעה נפוצה בעולם המסחר האלקטרוני והיא נובעת בדרך כלל מחרדה של הגולש מהשארת פרטי כרטיס אשראי או בכלל מעצם החלטת הקנייה אונליין שלרוב מתבצעת לבד. כאן אתם נכנסים לתמונה, אתם חייבים להוריד ממנו את הלחץ, חייבים לגרום לו להרגיש נוח יותר עם הפעולה ואת זה אפשר לעשות עם תקופת ניסיון בחינם, הבטחה להחזר מלא, הפניה לחוות דעת והמלצות של לקוחות ודרכים נוספות גם אחרי הקנייה עצמה על מנת למנוע החזרת מוצר (אתם חייבים כמובן לעמוד בהבטחות שלכם).


המאמר באדיבות e-shop חנויות וירטואליות, הפלטפורמה המובילה בישראל להקמת אתרי מכירות באינטרנט עם הכלים המתקדמים ביותר שיסייעו לכם למכור בהצלחה!


אולי יעניין אותך

azrieli23
F0_1200_0432_eran-rotem1
lens-3046269_19201
kindle-1867751_640
tamar

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר