עליה של כ-50% בביקוש לפרסומות בערוץ 9 בשבוע האחרון, לקראת הספיישל החגיגי לסיום השנה האזרחית

ערוץ 9 נערך לערב שידורים מיוחד ב-31.12.2006 ומוסר נתונים אודות הצמיחה המרשימה בנתוני הרייטינג של והעלייה המשמעותית ברווחי הערוץ מפרסום.



מנכ"ל ערוץ 9, לאוניד בלחמן מסר כי "במהלך השבוע האחרון חלה עליה של כ- 50% בביקוש לפרסומות בערוץ". בלחמן מעריך כי "על סמך ניסיון העבר כי לקראת סוף החודש יגיעו הביקושים לשיאם ויעמדו על 100% תפוסה בזמן אויר לפרסומות."



המשדר המיוחד, שצולם בישראל וברוסיה וישודר עם תרגום עברית החל מהשעה 22:30. בתכנית ייקחו חלק בין היתר אורי גלר, גילה אלמגור, ולדימיר פרידמן, ורבים אחרים לצד אמנים רבים מרוסיה: מקסים גלקין, לוליטה, טמרה גוורציטלי.



עוד הוסיף בלחמן כי, "הספיישל סוגר שנה מוצלחת במיוחד בה מיצבנו את ערוץ 9 כמדורת השבט של ציבור דוברי הרוסית בישראל והצגנו עלייה מרשימה ברייטינג. בחודשים האחרונים הציב ערוץ 9 מדי ערב לפחות 2 תכניות בדירוג יומי של 20 תוכניות מובילות במשקי בית יהודים."



מסקר של ערוץ 9 שערך לאחרונה מכון "מותגים" עולה כי כשני שליש מציבור דוברי הרוסית בארץ ישקיעו עד 1,000 ₪ ברכישת מתנות לקראת השנה האזרחית החדשה.



מהנהלת הערוץ נמסר כי, ביום ראשון החל מהשעה 12:00 בצהריים, יוצג בפינת המסך שעון הסופר את הזמן לאחור עד חצות. השעון יוצג בחסות מפעל הפיס. בנוסף הוציא ערוץ 9 למכרז את "ברייק הזהב", מקבץ הפרסומות האחרון שישודרו לפני חצות.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)