עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב הפכו לקהל היעד העיקרי לתוכנות ניהול ושיווק


עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב משקיעים עתה סכומים ניכרים בתוכנות ניהול חדשניות המייצגות קצב גידול שנתי של 12% ואשר יגיעו בסוף שנת 2006 להיקף של 575 מיליארד דולר. זאת על פי דו"ח שנערך על ידי חברת המחקר Forrester.



חברות התוכנה הבולטות בתחום זה הן NetSuite שפיתחה תכנית ניהול כספי לעסקים קטנים הפועלת בפלטפורמה אינטרנטית, Lawson Software , Sage Group ורבות אחרות. אחת הסיבות לצמיחה המהירה, היא הרוויה המסתמנת בשוק התוכנות המיועדות לתאגידים הגדולים, שהניעה חברות תוכנה לפתח פתרונות המותאמים לעסקים קטנים. מרבית התוכנות מציגות פתרונות בתחום השיווק מבסיס נתונים, שהוא המרכיב ההכרחי לתכניות נאמנות מתקדמות.



דווקא בישראל, מדד השימוש בתוכנות הניהול החדשניות הללו נמוך יחסית ומתברר שעסקים קטנים נוטים שלא להשתמש בהם למרות שאלו הוכחו כמשפרות ביצועים.

אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר