פעילות שיווקית מאסיבית למגזר החרדי – אסםלנד 2007


זו השנה הרביעית שחברת כפיים מתכננת ומפיקה את פארק החוויות של אסםלנד – פעילות הקיץ הגדולה ביותר למגזר החרדי.



מאסם נמסר כי פארק אסםלנד הוקם בשמורת הטבע נאות קדומים, מיקום מרכזי בין בני ברק לירושלים ולשאר ערי הלוויין של המגזר החרדי. בפארק, שפעל במשך 5 ימים בתקופת בין הזמנים (תקופת החופש של המגזר החרדי) נהנתה המשפחה החרדית מחוויה משולבת לכל הגילאים.



הפארק חולק למתחמי תוכן שיועדו לקהלים השונים בקרב המשפחה החרדית עליהם נטלו חסות מותגי אסם השונים; לילדים הוקם פארק הרפתקאות ומשחקים שכלל מתחם אופני אקסטריים של ביסלי, מתחם תחרות היתולית של קטשופ, מתחם כוח של ויטמינצ'יק ומגוון מתנפחים בחסות חטיף היסטרי.



אטרקציה מרכזית בפארק היתה מופע אקרובטיקה מיוחד של קרקס ריקשה אשר בוים במיוחד עבור המגזר החרדי ובשימת לב למגבלות החלות על מגזר זה (כל משתתפי המופע היו גברים, לבושים בלבוש צנוע, ואינם מקיימים מגע פיזי האחד עם השני). המופע הוצג 7 פעמים ביום ואיכלס כ-1,000 איש בכל הופעה והופעה.



בנוסף, הופעלו בפארק שתי רכבות ירוקות של אסם אשר ערכו סיורים ברחבי השמורה ומשרד התחבורה הקים מתחם ענק של זהירות בדרכים שכלל הצגה של תאטרון בובות ובמת ענק לרכיבה על אופניים.



במהלך ימי הפעילות ביקרו בפארק כ – 65,000 איש, מצוידים בכרטיסים שהתקבלו ברשתות המזון החרדיות, כאשר בעבור כל קניית 6 מוצרים ניתן כרטיס כניסה אחד. בפעילות הושקעו כ- 2 מליון ₪.



קרדיטים:


כפיים שיווק וקידום מכירות: לב קוגן, מפיק ראשי


ספקים: צליות – אוטנטים, בינוי – ארגוני במות, הקמה ותפאורה – אצלנו בחצר.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר