קוקה-קולה בפעילות שיווקית במגזר החרדי: תשתף פעולה עם רדיו קול חי

חברת קוקה-קולה ישראל השיקה לאחרונה פעילות שיווקית ראשונה מסוגה במגזר החרדי תחת הכותרת- "שנה טובה מאד עם קוקה-קולה". במסגרת המבצע תזכנה 7 משפחות בפרסים ב"אורח יהודי". כך לדוגמא בפסח תזכנה המשפחות בשולחן סדר מושלם , בסוכות- ביגוד אופנתי לכל המשפחה(בגיר) ורכב שכור כולל דלק לימי החג, בקיץ – חופשה משפחתית מפנקת על בסיס פנסיון מלא במלון ניר עציון(גלאט כשר) ועוד פרסים ומתנות לאורך כל השנה. בנוסף, יהנו הזוכים מאספקת משקאות ממשפחת קוקה-קולה ישירות לביתם לאורך כל השנה.




כחלק מהקמפיין שמלווה את המבצע , יזמה קוקה-קולה שיתוף פעולה עם -רדיו קול חי(FM93 בירושלים FM92.8) בהגשתם של אריאל ברמן ותומר סגיס, מנהל יחסי הציבור של קוקה-קולה. התוכנית משתפת את המאזינים בסודות מפס הייצור, בהיסטוריה המרתקת של המשקה הנמכר בעולם ועוד. בימי חמישי משודרת התכנית ממרכז החושים של קוקה-קולה בבני ברק – מרכז המבקרים המעוצב והמתקדם המעניק חוויה רב חושית למבקרים ומותאם במיוחד למבקר החרדי.



התכנית שזוכה להאזנה נלהבת, כוללת פינות אקטואליות העוסקות בפעילות ובפרסים הייחודים שהיא מציעה, במשקה קוקה-קולה ובתכנים נוספים המתחברים לקונספט של המותג במגזר החרדי. בין השאר משודרות בתכנית פינת הסטנדאפיסט, בו מעניק סטנדאפיסט חרדי מבט הומוריסטי על אחד מהפרסים המוענקים במסגרת המבצע, "חסידינייאס" –עדכונים מהשמחות של המגזר החרדי בארץ ובעולם, וברכות שנה טובה של המאזינים למשפחה ולידידים המלוות בהקדשת שירים.



גלי טאוב- שריג מנהלת מגזרים באגף השיווק של קוקה-קולה: "מבצע 'שנה טובה מאד' עם קוקה-קולה שיועד ונתפר במיוחד לקהל החרדי, מהווה צעד מרכזי נוסף בחיבור הייחודי בין קוקה-קולה לערכיו ולאורח חייו של המגזר החרדי, תוך העמקת הקשר בין המותג לצרכן. הקונספט עליו מבוססת הפעילות ממשיך את המסר של קוקה-קולה 'לא דומה לא כמעט קוקה-קולה' עם פעילות חדשנית שלא הייתה כמותה ופרסים מרגשים לזוכים לאורך כל השנה.בקבוצות מיקוד שערכה חברת קוקה-קולה בטרם הפעילות, נתפס הקונספט של המבצע כאטרקטיבי ביותר: סדרת המתנות הניתנות במהלך השנה נתפסה כפרס חלום ייחודי באופיו, חדשני ומותאם למגזר החרדי. העובדה כי המבצע מיועד באופן בלעדי לציבור החרדי עוררה הערכה רבה".



המבצע מלווה בקמפיין בעיתונות החרדית, ביח"צ ובפעילות דיירקט עד הבית.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר