רשתות קמעונאיות החלו למכור שטחי פרסום באתרים האינטרנטיים

בשבוע שעבר, ללא הודעה כלשהי החלה אמזון להציג בעמוד הבית שלה מודעות של חברת המכוניות פורד, ושל חברת השקעות.



רשתות קמעונאיות המפעילות אתרי סחר אלקטרוני החלו למכור שטחי פרסום באתרים שלהם. בשבוע שעבר, ללא הודעה כלשהי החלה אמזון להציג בעמוד הבית שלה מודעות של חברת המכוניות פורד, ושל חברת השקעות. מהלך זה התבצע כחודש לאחר שרשת ה DIY המובילה בארה"ב, הום דיפו הודיעה כי תריץ מודעות באתר הסחר האלקטרוני שלה. במקביל, גם רשת הדיסקאונט הגדולה ביותר בעולם – וולמארט, מציגה באתר שלה מודעות של טלפונים של מוטורלה וטישו של קלינקס.



ההסבר שנתן ידיעון trends-מגמות שיווקיות לכך הוא שקמעונאים אלה הבינו את העוצמה הטמונה בתנועת הקונים והגולשים באתרים שלהם, והם רואים בכך מרכז רווח משמעותי שיש לטפח ולפתח אותו. בקרוב נראה רשתות קמעונאיות נוספות שימכרו שטחי מודעות באתרים שלהם, וסביר להניח כי מגמה זו תגיע גם לישראל.


אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר