סיליט בקמפיין ניקיון פסח באינטרנט

מותג הניקיון סיליט באנג שם לו למטרה לא רק לנקות את הבית לקראת חג הפסח אלא גם "לנקות" את השפה העברית המדוברת, זאת כחלק מפעילות אינטרנטית של המותג בפורום "תפוז".



במסגרת הפעילות יצא המותג "סיליט באנג" של חברת "רקיט בנקיזר" בפעילות תוכן חדשנית מסוגה. על-ידי שימוש בטכנולוגיית אינטרנט (מק"מ) ינוטרו מילים שאינן הולמות ו"נקיות" בשפה העברית של משתמשי הפורום ובמקום יקפוץ באנר עם הסלוגן: חלק מהמילים אשר "ינוטרו" הן: גועל, טינופת, מאנייק, איכס, אפס וכו'.



הפעילות נעשית על ידי Q Digital והיא חלק מפעילות אינטרנטית רחבה של המותג "סיליט באנג"


בפורומים השונים ובאתר תפוז.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)