"אתם קובעים איך היא רוקדת": קמפיין אינטרנט ייחודי למהלך המוסיקה החדש לצעירים של סלקום


סלקום יוצאת בקמפיין אינטרנטי מושקע לקידום מהלך מוסיקה חדש לצעירים. במרכז המהלך משיקה סלקום ערכת מוסיקה הכוללת גם אזניות bluetooth סטריאופוניות a2dp וגם כרטיס זיכרון ענק בנפח של 1GB, המאפשר אחסון של כ-250 שירים באורך מלא.



על פי סלקום "מדובר בקמפיין בעל רף גבוה, מושקע ביותר של קריאייטיב אינטרנטי ומייצר חוויה אינטראקטיבית ייחודית לגולש, כמוה יכול להציע רק האינטרנט". הקמפיין יעלה ברחבי הרשת למשך כשבועיים.



הקמפיין מזמין את הגולש להגביר את הווליום בסרטוני ווידאו אינטראקטיביים המציגים את הפרזנטורית של הקמפיין, רקדנית להקת טררם, כיושבת על מד ווליום וירטואלי. מיד אחרי הגברת הווליום- הגולש מועבר לאתר הקמפיין ולוקח את הקצב לידיים.



באמצעות מכשיר סלקום דור 3 וירטואלי, הגולש יכול לשלוט בפרזנטורית ולהרקיד אותה במקצבים שונים (רוק, פופ, טכנו וכו'), להתרשם מקטלוג המכשירים ולהחשף לשירותי תוכן נוספים.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר