רשת אופטיקנה עולה בקמפיין פרסום תדמיתי במגזר החרדי לקראת חג הפסח בהשקעה של 200,000 ש"ח

רשת חנויות "אופטיקנה" מעלה קמפיין פרסום למגזר החרדי באמצעות פרסום "אפיקים" בהשקעה של 200,000 ₪, לרגל חג הפסח. לראשונה הקמפיין מקשר בין המשקפיים לתחום אופנה כאשר המסר המרכזי הוא: קנית עניבה חדשה לחג, משקפיים מתאימים לחג כבר יש לך? "



לדברי מאיר רסין מנכ"ל רשת חנויות "אופטיקנה": "לאחר 10 שנים של פעילות במגזר החרדי, החלטנו השנה למקד את קמפיין הפרסום של הרשת גם במגזר החרדי בתחום האופנה, בדומה לנעשה במגזר הכללי. הלקוח החרדי מכיר את מקצועיות הרשת בפרסום שעשנו לו במהלך השנים, אבל השנה החלטנו לחשוף בפניו גם את הקולקציה האופנתית שנמכרת בחנויות הרשת.



עוד מוסיף רסין: "כי לאחרונה חלה התעוררות בשוק משקפי הראייה במגזר החרדי. הצרכן החרדי אינו מוטה מחיר יותר בלבד, אלא מחפש כיום אופנה, איכות, שירות ומקצועיות".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)