"שמרית" בקמפיין תדמיתי למגזר החרדי והדתי

"פאקא תעשיות" יוצאת בקמפיין תדמיתי ל"שמרית" – שמרים טריים ומשפר אפייה, באמצעות משרד הפרסום " קרימלובסקי- כהן", בהיקף מדווח של כ- 100,000$.


בסדרת מודעות הקמפיין, תחת הכותרת "אפילו פירורים לא נשארו", מככבות צלחות שונות, אשר עד לא מזמן הכילו מאפים, ונראות כשהן כבר התרוקנו ולא נותרו בהן אפילו הפירורים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

אססי טו דה רסקיו 62.9 שח מחיר השקה לחודש יולי 50
עופר אהרונוביץ' מנהל חטיבת משכנתאות - אלדר משכנתאות צילום יחצ
-ליראק פריז - שיזוף עצמי לגוף 219 שח צילום יחצצ (5)