האם השמועות על מותה של הטלוויזיה מוקדמות מידי? אם בכלל?

הקורא המצוי הנחשף לידיעות כלכליות חדשות לבקרים, יכול להתרשם כי הטלוויזיה איבדה את כוחה באופן מוחלט לטובת האינטרנט. אך מסתבר שלא כך.



הידיעון המקוון trends-מגמות שיווקיות מדווח כי הממצאים האחרונים של הלשכה האמריקנית לסטטיסטיקה מראים נתונים הפוכים: סה"כ שעות הצפייה בטלוויזיה מסתכמות ב 64 ימים בשנה, האזנה לרדיו 41 ימים, וקצת יותר משבוע לגלישה באינטרנט.



נשמע לא הגיוני – האם יתכן שהאמריקנים מקדישים רק 10% מזמן הצפייה בטלוויזיה לגלישה באינטרנט? מסתבר שכן, מה עוד של 27% מהאמריקנים אינם מחוברים לאינטרנט.



אין משמעות הדבר שאין מגמה מזדחלת בשינוי מאזן האימה לטובת המדיות החוץ טלוויזיניות, אולם תמיד שווה להעיף מבט לסטטיסטיקה היבשה והקרה ולבחון אלו מתרועות הניצחון במלחמה הינן אמיתיות ואלו מהן מפוברקות של כל אחד מכלי המדיה.



אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר