יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, המותג המוביל בישראל בתחום מרככי הכביסה (40% נתח שוק), משיקה שפה תקשורתית חדשה למותג בדין בקרב הציבור החרדי-דתי.
כחלק מהפעילות, מעלה יוניליוור ישראל לראשונה קמפיין פרסום ייחודי ממוקד במגזר החרדי-דתי שנועד לתמוך בבדין ולהציג את עולם הבדים של בדין.
המהלך, בהשקעה כוללת של כ-300,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום מימד, מציג
את קונספט "עולם הבדים של בדין", בדרך ייחודית באמצעות בובות בד בעלות כיפה וציציות, ומדגיש את הרכות והניחוח הייחודי של בדין. הקמפיין ימוקד בעיתונות וברדיו.
המהלך מדגיש את ערכי המותג בדין: רכות וניחוח.