בטיול בוקר באחד השווקים הגדולים בפרברי פריס נהניתי לצפות בצבעוניות, בתנועת החקלאים המביאים תוצרת, ובמוכרים הממתינים לקונים. לפתע פנה אליי אדם מבוגר: "קנה את הפירות שלי אדוני, אני זקוק לכסף". לפני שתפסתי מה אני עושה, ניגשתי וקניתי 3 ק"ג תפוזים למרות שלא הייתי רעב וכלל לא חשבתי לקנות. המוכר לא סיפר שבתפוזים יש ויטמין C , לא כמה הם גדולים, טריים ויפים, זולים וכו', הוא כלל לא הזכיר את הסחורה. הוא פשוט אמר את האמת, הוא היה אמין כי פנה בצורה אמיתית וגלויה, וגרם לי לקנות את הטיעון שלו ולבצע קנייה.
חשיפת הרגשות שלנו יוצרת אמינות אם נלמד כיצד לחשוף את השאיפות שלנו נקשה על הלקוח לסרב. בעיית האמינות מתעוררת כאשר אנו מרכזים מאמצים בתדמית ולא במהות, טיעון העולה מן הנפש הוא בעל צליל אמיתי ולכן כשנאמר את האמת עובדתית ורגשית נפעיל עוצמה גדולה.
צ'רציל אמר פעם " מה שאנשים רוצים לשמוע באמת הוא האמת- זה הדבר המלהיב- לומר את האמת". אגב יתרון נוסף באמת הוא שקל יותר לזכור אותה…
מאת: גיורא אשכנזי, מנהל מכירות, DC Pack