אסטרטגיה שיווקית חדשה לסוכנות הביטוח וההסדרים הפנסיונים משגב

סוכנות משגב חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה השיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים.


האסטרטגיה שמה במרכז את הבידול העיקרי של משגב : היותה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית. הסלוגן שנבחר "כי פוליסה היא רק חצי ביטוח" מדגיש את הערך המוסף של שירות אישי ללקוח.


מנהלת השיווק של משגב יפעת ורדי-אורן : " השפה החדשה מבטאת את הערך המרכזי באסטרטגיה : שקיפות. ערך זה בא לידי ביטוי בסטנדרט השירות שלנו – סטנדרט משגב. הסטנדרט מתייחס לאלמנטים של שירות ומקצועיות שאנו ממליצים לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן או סוכנות ביטוח"

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)